10 תשובות
כן, היה לי ממש קשה להתמצא בfxp
אני מסכים איתך, בתור אחד שמידי פעם נכנס אליהם כי משעמם לי, הם מאוד לא נוחים.
וואי נכון
וואי כזה נכון
מסכים
כן fxp ממש מבולגן
וaskpeople דווקא דיי סבבה
אבל סטיפס הכי נוח.
מחזקת אותך ב 48%
כןן
מסכים לגמרי