14 תשובות
74 זה לא כזה הרבה ..
שואל השאלה:
לא הרבה .. כנראה אני חי בסרט טוב
אנונימי
שואל השאלה:
תאמת אני מאוד גבוה על גבול שחיף אבל סתם רציתי לדעת אם זה משקל טוב בכללי
אנונימי
אני דווקא אוהבת כאלה ששוקלים 80
אנונימית
זה לא הרבה בכלל
זה לא הרבה בכלל תאמת
שואל השאלה:
מזאת אומרת לא הרבה?
אנונימי
שואל השאלה:
יש כאלה שהם 80-120 קילו אבל הכל זה שומן אני מדבר על שחיפיים
אנונימי
תלויי מה הגובה שלך כי זה סבבה ו74 זה ממש ממש לא ענק ושמן רק אם אתה מטר 50 זה מלה
יכול להיות 74 קילו של שומן ויכול להיות 74 קילו של שרירים.. יכולים להיות 2 אנשים ששוקלים בדיוק אותו הדבר, אחד זה משומן והשני משרירים.. .. אז קשה לדמיין..
נגיד שקלתי מלה פעם באמת הרבה ואחריי ה20 קילו שראיתי שהורדתי בדקתי על איזה קטגוריה של מישקל הכי טוב לי להיות וראיצי ש73 הכי מתעים לי כרגה אז אז עשיתי עוד דיאטה וירדתי מ76 ל73 ואני עכשיו 73 של שרירים
שמן
זה תלוי בגובה שלך, נגיד אם אתה שוקל 74 אבל מטר ובמבה זה שמן..
אבל אם אתה 74 קילו ומטר שמונים זה סבבה לגמרי
חחח אחשליי זה לא שמן תהנה מהמשקל הזה ותשתדל שלא לעלות אומר לך כתור שמן שאין לו בעיה עם זה אבל הסביבה תמיד מזכירה לו את זה.