42 תשובות
לא אני
אני
את יכולה לפנות אליי (:
שואל השאלה:
אם אפשר פה.
אנונימית
שואל השאלה:
אני יכולה לכתוב לכם כאן ותדברו?
אנונימית
כן, תדברי
כן
כן, אני פה
כנל
עוד רלוונטי?
כן את יכולה
את יכולה לדבר איתי כאן או בפרטי
אני כאן בשבילך!
אני פה ואת יכולה לכתוב לי גם בפרטי אם את רוצה
שלחי לי בפרטי
שלחי הודעה
שואל השאלה:
תודה רבה! אז אני נמצאת בקורס ויש לי שני מדריכים. כל פעם אני באה לקורס ויושבת בשקט אבל צוחקת וזה עם כולם. עכשיו אנחנו באמצע קורס ולפני כמה שבועות הרגשתי שכשאני מקשיבה למדריך לא נעים לי להסתכל עליו בעיניים כי הוא לא מסתכל לי בעיניים כאילו לא נעים לו ואז נוצר שגם אני כך.וככה זה המשיך ומשיעוג לשיעור ניהיה לירע כל פעם כשהוא מוסר שיעור.. ואז בהמשך הרגשתי חסרת ביטחון..והוא לפעמים שואל אותי מה קורה וזה? ואני עונה רגיל וזה. ואני מרגישה בגללו חסרת ביטחון. שישתחרר ממני. כשאני שואלת אותו שאלות בקשר לקורס הוא עונה לי כזה מוזר..או מסנן.. עושה פוזות לפעמים מתייחס קצת רע. אבל מרגישה שיש לו כלפי משהו כי כל פעם הוא אומר אוו כמה זמן לא ראינו אותך. ושואל אותי פתאום מה קורה(אולי כי אני שקטה ופחות מדברת ותמיד בפלאפון) אבל אפילו שדיברתי הוא שואל רק אותי ונמאס לי ממנו. ובגלל כל הקורס הזה אני מרגישה שאני מפתחת חרדה חברתית ויורד לי הבטחון מ100 ל0. מה לעשות? לא אומרת שהנה הוא רוצה אותי. אני לא רוצה אותו ושונאת אותו אבל בגללו לא נעים לי ללכת לקורס. והנה בגלל כל זה וכו אני מתחילה להיות עצובה ושונאת את עצמי ומרגישה רע!
אנונימית
אז להבהיר לו שאת לא בעניין. אם הוא לא מבין בצורה יפה אז להעלות שלב. אבל בשום פנים ואופן לא לוותר על העקרונות שלך ולא על הדברים שאת אוהבת ושעושים לך טוב.
שואל השאלה:
מה לעשות? כשקראתם את זה מה זה נראה לכם? לא יודעת מה יש לו? ואני לא בטוחה במאת האחוזים שהוא רוצה ממני משהו. אולי כי אני בפלאפון... ופחות מדברת עם אנשים..
אנונימית
תעשי בדיקה עם עצמך. תיהי פחות בטלפון ותראי מה קורה סביבך
שואל השאלה:
זה מה שעשיתי אבל הוא שואל אותי. לדוג באתי ודיברתי עם מישהי וישבתי וזה ודיבאנו והוא היה במחשב. והקשיב קצת אבל לא הראה לי ואז הוא שואל אותי מה קורה? ועניתי
אנונימית
שואל השאלה:
בבקשה עזרה? נמאס לי להיות עצובה
אנונימית
קודם כל אל תתני לזה להשפיע עלייך, כשזה קורה פשוט תתעלמי ובהפסקות של הקורס תהיה עם כולם, אל תהיה בטלפון לבד אלא תשבי עם כולם
בנוסף, בפעם הבאה שהוא שואל אותך מה קרה את יכולה להסביר לו בצורה יפה את המצב (שאת מרגישה שהוא מתייחס אלייך מוזר ולא בצורה נעימה וזה גורם לך להידחק הצידה ולא לרצות להיות בקןרס), ואז תבקשי ממנו להפסיק להתייחס ככה, תבשקי ממנו להתייחס אלייך כמו אל כולן
שואל השאלה:
הייתי עד לפני כמה ימים עם ביטחון יותר וכוחות חדשים ועכשיו הכל נפל בגלל החרה הזה.
אנונימית
אין לך מה להיות עצובה מזה. תתפסי את עצמך רגע. תנשמי עמוק. תגידי לאותו אחד שאת לא מעוניינת. תצברי ביטחון וזהו. אין לך מה ליפול לדיכאונות מזה
שואל השאלה:
הוא צריך ממני משהו? מה הוא רוצה?
אנונימית
שואל השאלה:
נמאס לי! או שהוא מרגיש שאני בודדה כבר לא יודעת מה לחשוב!
אנונימית
זה לא אמור לעניין אותך מה הוא רוצה. אם את לא בעניין אז את לא בעניין
שואל השאלה:
רק שישתחרר ממני
אנונימית
שואל השאלה:
מה הייתם עושים? פליז! פעולות. התייחסות וכו הקשבה. כל פעם כשהוא מסתכל עלי אני מוזיזה את העיניים לצדדים ואי אפשר ככה לילמוד! מה הייתם עושים? בקשר להכל. ושוב לא בטוחה שהוא מעוניין בי. אבל השאלות שלו והעיניים מציקות לי נורא.
אנונימית
שואל השאלה:
תעזרו לי!
אנונימית
שואל השאלה:
בבקשה תקרא למעלה
אנונימית
ישלך שם חברים/ חברות?
שואל השאלה:
כן אבל כולם גדולים ממני ואני הכי קטנה שם ולכן פחות מדברת אבל כן צוחקת ומדברת אם אני רוצה..
אנונימית
יש אנשים שכיף לך איתם?
שואל השאלה:
כן
אנונימית
שואל השאלה:
אוף אני בוכה ומתוסכלת
אנונימית
וואי, תנסי להגיד לעצמך שאת שווה הרבה יותר ממנו, ואל תתני לו להוריד אותך
שואל השאלה:
מה לדעתכם הוא רוצה? שאדע איך להתייחס. אולי רק אני חושבת ככה ולכן אני שואלת לפי מה שכתבתי מה זה מראה לכם?
אנונימית
זה נשמע קצת מוזר... לא ככ יודעת מה להגיד
זה קורס מדא במקרה..?
תשמעי אני בטוחה שבמקביל אליכם יש עוד כיתות שלומדות,תנסי לדבר עם ילדים מכיתות אחרות באותו מקום ותשאלי אותם איזה חומר הם לומדים ומה הם למדו ותראי שאם אתם באותו קצב את יכולה לבקש מהאחראי/מישו שיכול לעזר לך בזה לעבור לכיתה הזאת ואז יהיה לך יותר טוב.
אם יש 2 מדריכים אצלך אז תיהיי בקשר סבבה עם המדריך/ה השניים ותסבירי להם שזה פשוט לא נעים לך שהוא מעמיד אותם במצב לא נעים..