4 תשובות
באופן עקרוני תעשה מה שטוב לך.
אבל חשוב לצאת פה ושם, בין אם זה עבודה או סתם לבילוי, לא יזיק.
אבל חשוב לצאת פה ושם, בין אם זה עבודה או סתם לבילוי, לא יזיק.
שמע לפעמים עדיף להיות לבד מאשר להיות עם חבורה של צבועים ואנילמדתי את זה על בשרי
לא רע, תלוי איך אתה רואה ולוקח את זה - אל תתן לאנשים לשפוט אותך על-פי דברים שאתה אוהב לעשות או מרגיש שזה הדבר הנכון לעשות.
אם אתה מרגיש או חושש שזה לא בסדר, תצא קצת בחוץ להליכה או סתם להסתובב עם חברים.
אם אתה מרגיש או חושש שזה לא בסדר, תצא קצת בחוץ להליכה או סתם להסתובב עם חברים.
שואל השאלה:
אין לי חברים
אין לי חברים
אנונימי
באותו הנושא: