11 תשובות
לא הייתי.
לחמניה עם חומוס ועגבניה
לא אכלתי.
רציתי להקיא כול היום
לחמניה עם אבוקדו וגמבה
שום דבר.
קליק שחור לבן
לחמניה עם שוקולד
קרקרים ובמבה
שכחתי את האוכל בבית , הפסדתי כריך מצוין :(
לא אכלתי
אני לא אוכלת בבית ספר ואם אני אוכלת אז זה משהו שאני קונה