2 תשובות
נכון ואמת ולדעתי אפילו חובה ,להציב מכשירי החייאה במקומות ציבוריים שעשוי להציל אלפי אנשים הלוקים בליבם .
שואל השאלה:
דפיברילטור הוא חובה
היו ימים בהם דפיברילטור לא היה חובה, אלו היו ימים שחורים, אפורים, מיושנים ובעיקר מסוכנים, תשאלו למי הם מסוכנים לכולם, דפיברילטור, למי שלא יודע הוא מכשיר החייאה נייד קטן, כזה שיכול לתת פולסים מדוייקים של חשמל מהסוג שמזיר את דפיקות הלב לפעולה, באותם ימים אפורים בהם לא היה קיים חוק הדפיברילטור היו מקרים רבים מאוד של מצבי דום לב שונים, חלק קרו מתוך מצב בריאותם הלקוי של הנפגעים וחלק מהמקרים מתוך תאונות שונות, בכל שני המצבים האלו דפיברילטור יכל לתת מענה מיידי ומהיר ואפילו להציל חיים, אם אחד מהקוראים כאן איבד אדם בעקבות מקרה דום לב בו לא היה בנמצא מכשיר מציל חיים כמו דפיברילטור הוא בטח נחמץ לנוכח קריאת שורות אלו, אי המצאות דפיברילטור פשוט מקטינה סטטיסטית את היכולת להציל חיים, פשוט כי לוקח זמן רב לכוחות הצלה רפואיים להגיע ולהתחיל בכלל בפעולות החייאה, לידיעתכם משך הזמן החולף בין דום הלב לבין חזרת הלב לתפקוד קריטי ביותר כיוון שבזמן הזה נפגעות מערכות חיוניות בגוף, חלקן אפילו עלולות להיפגע לנצח , זה יכול להגיע לרמות של נכויות ואפילו עד מצבים של צמח, גם ברמה של דקות עד להגעת כוחות הצלה הפגיעות הן קריטיות.
חוק דפיברילטור מוגנים יותר
אי אפשר שלא לשבח את חוק דפיברילטור, זה אומר שבכל מקום הומה אדם מציבים דפיברילטור, זה אומר בפשטות שיש גישה מהירה יותר למכשיר מציל חיים, זה אומר שזמן התגובה והטיפול מצטמצם משמעותית , וזה אומר שאפשר להציל חיים ולהקטין פגיעות גופניות אחרות בעקבות הקטנת זמן התגובה, חוק דפיברילטור נכתב בדם- דם שכה חשוב שימשיך ויזרום אל הלב שאנחנו חייבים
שיפעל- כל הזמן !
קישור להבנת חוק דפיברילטור:
http://www.ems1.co.il/html5/?_id=14138&did=9142&g=12075&sm=14138&title=%d7%97%d7%95%d7%a7%20%d7%93%d7%a4%d7%99%d7%91%d7%a8%d7%99%d7%9c%d7%98%d7%95%d7%a8
דפיברילטור הוא חובה
היו ימים בהם דפיברילטור לא היה חובה, אלו היו ימים שחורים, אפורים, מיושנים ובעיקר מסוכנים, תשאלו למי הם מסוכנים לכולם, דפיברילטור, למי שלא יודע הוא מכשיר החייאה נייד קטן, כזה שיכול לתת פולסים מדוייקים של חשמל מהסוג שמזיר את דפיקות הלב לפעולה, באותם ימים אפורים בהם לא היה קיים חוק הדפיברילטור היו מקרים רבים מאוד של מצבי דום לב שונים, חלק קרו מתוך מצב בריאותם הלקוי של הנפגעים וחלק מהמקרים מתוך תאונות שונות, בכל שני המצבים האלו דפיברילטור יכל לתת מענה מיידי ומהיר ואפילו להציל חיים, אם אחד מהקוראים כאן איבד אדם בעקבות מקרה דום לב בו לא היה בנמצא מכשיר מציל חיים כמו דפיברילטור הוא בטח נחמץ לנוכח קריאת שורות אלו, אי המצאות דפיברילטור פשוט מקטינה סטטיסטית את היכולת להציל חיים, פשוט כי לוקח זמן רב לכוחות הצלה רפואיים להגיע ולהתחיל בכלל בפעולות החייאה, לידיעתכם משך הזמן החולף בין דום הלב לבין חזרת הלב לתפקוד קריטי ביותר כיוון שבזמן הזה נפגעות מערכות חיוניות בגוף, חלקן אפילו עלולות להיפגע לנצח , זה יכול להגיע לרמות של נכויות ואפילו עד מצבים של צמח, גם ברמה של דקות עד להגעת כוחות הצלה הפגיעות הן קריטיות.
חוק דפיברילטור מוגנים יותר
אי אפשר שלא לשבח את חוק דפיברילטור, זה אומר שבכל מקום הומה אדם מציבים דפיברילטור, זה אומר בפשטות שיש גישה מהירה יותר למכשיר מציל חיים, זה אומר שזמן התגובה והטיפול מצטמצם משמעותית , וזה אומר שאפשר להציל חיים ולהקטין פגיעות גופניות אחרות בעקבות הקטנת זמן התגובה, חוק דפיברילטור נכתב בדם- דם שכה חשוב שימשיך ויזרום אל הלב שאנחנו חייבים
שיפעל- כל הזמן !
קישור להבנת חוק דפיברילטור:
http://www.ems1.co.il/html5/?_id=14138&did=9142&g=12075&sm=14138&title=%d7%97%d7%95%d7%a7%20%d7%93%d7%a4%d7%99%d7%91%d7%a8%d7%99%d7%9c%d7%98%d7%95%d7%a8
באותו הנושא: