3 תשובות
לא יתנו לך מתכונת חוזרת כנראה, למה לא הלכת?
שואל השאלה:
סתם אני בדאון.. קורה לי לפעמים.
סתם אני בדאון.. קורה לי לפעמים.
אנונימית
את חייבת ללמוד להתגבר על זה, מתכונת זה לא שטות.אני לא יודעת אם יתנו לך לגשת למקצוע הזה בכלל
באותו הנושא: