6 תשובות
כן
אנונימי
תנסה, אין לך מה להפסיד
סיכוי יש... השאלה מה תעשה עם הסיכוי
YBA
תתננססהה
היא בן אדם בדיוק כמוך
לנסות לא יוריד ממך, לנסות תמיד אפשר, ואולי אפילו תצליח.