6 תשובות
עוד לא החלטתי אם יש לי קראש עליו או לא אבל הוא הכי מכבד אותי בעולם, אני בין האנשים היחידים שהוא היה עושה בשבילם כמעט הכל, הוא קורע ומבין את ההומור שלי, בעיקרון הוא כמעט אני בבן
אה. והוא הידיד הכי טוב שלי. -.-
חח אם רק היה לי
שאנחנו אותה כיתה שנתיים ולא דיברנו בחיים
מה יש לי לאהוב
אנונימית
סקרנת^
כל דבר.
חוץ מהדברים שקורים בשירותים ולא צריך לדעת עליהם.
עיניים
חיוך
צחוק
אופי אדיב
עוזר
מצחיק
הרשימה לא תיגמר ואני לא אעצור אם לא תעצרו אותי..