5 תשובות
עדיף שלא תשימי מרכך מאשר שתשימי מרכך שיהרוס לך את השיער
יש סיבה למה את אמורה להשתמש באחד בלי מלחים, תדלגי חד פעמי על המרכך לא יקרה כלום.
ממליצה לא לעשות את זה כי בכל זאצ יש סיכון גבוה שיקרה משהו
אני חושבת שכן אל תעשי את זה
שואל השאלה:
סבבה אני עושה בלי מרכך
אנונימית
באותו הנושא: