6 תשובות
כי זה בחינם
כי ווטסאפ יותר מהיר וקל
שואל השאלה:
גם הודעות זה בחינם
יש כאלה שההודעות אצליהם עולות כסף
בוואצפ אפשר לשים תמונה, ליצור קבוצות, לשלוח שידורים ולראות מתי הבן אדם התחבר והאם קיבל/ראה את ההודעה. בהודעות רגילות אין שום דבר מן האופציות האלו
יותר מהיר,יותר חדשני..
כי בוואצאפ יש הרבה יותר סמיילים וזה בחינם גם בחו"ל(נראה לי)