9 תשובות
אייפון 8+
וואווי פי 10 פלוס
וואי מייט 20 פרו
וואי מייט 20 פרו
יש לי שיומי 4x
עו מעט אני מחליפה לgalaxy a7
עו מעט אני מחליפה לgalaxy a7
ישלי אייפון 6, אני רוצה אייפון 8
אייפון 6+
נוט 9
נוט 9
אייפון 6s והייתי רוצה 8+ אבל סבבה לי איתו עכשיו הוא ממש סבבה כמו אייפון 8 חוץ מהאיכות אבל האיכות גם סבבה.
galaxy s7 edge
היית רוצה את החדש שיצא 10
היית רוצה את החדש שיצא 10
אנונימית
יש לי גלקסי 8+
ובאלי גלקסי 10+
ובאלי גלקסי 10+
אייפון 6
והייתי שמחה ל8+
והייתי שמחה ל8+
באותו הנושא: