התחברות
הרשמה
אני אוהבת מידי פעם לשנות את הכינוי שלי, אני היחידה?
(בסטיפס)
6 במרץ 2019, 16:42
כינוי
שינוי
תשובה אחת
גם אני לכינויים שונים לגמרי
~
~TAURUS~
באותו הנושא:
אם הייתם חייבים לשנות את הכינוי שלכם בסטיפס מה היה הכינוי החדש?ולמה?
אני היחידה ש*לא* אוהבת אוזניות? קצר מידי
אני רוצה לשנות את הכינוי שלי, יש לכם רעיונות יפים וטובים?
הכינוי שלי מוציא אותי ערס?כדאי לשנות?
האם לשנות את הכינוי שלי פה למשהי יותר "מאגניב"?
למה אי אפשר לשנות את הכינוי האנונימי יותר?
איך הכינוי שלי? כדי לשנות או להשאיר?
אני יכול לשנות את הכינוי בסטיפס כמה שאני רוצה?
איך הכינוי? לשנות?
הנאמנים אומרים לי שאני חייבת לשנות את הכינוי שלי כי יש בו "קללה", לאיזה כינוי לשנות?
מה דעתכם על הכינוי שלי ? לשנות ?