9 תשובות
כן..
כן, ממש מזדהה.
כן..
לא עם ביטחון עצמי ממש, יותר בכיוון של סבבה עם עצמי..
וכן, רוב הימים אני פשוט מרגישה כל כך רע שבא לי להיעלם.
כן
שואל השאלה:
זה כל כל מבאס.. גם אני רוב הזמן רוצה לקבור את עצמי
אנונימית
בול. כל החיים שלי אני שואלת את כולם אם הם גם כאלה ומסתכלים עלי מוזר. בימים האחרונים אני פשוט כזאת ומבולבלת ומרגישה מוזרה ואין לי כל כך עם מי לדבר וימים אחרים יש לי מלא ביטחון ואני אנרגטית, מוצאת גם מלא אנשים חדשים לדבר איתם.
ולמה, בת כמה את?
וואי אני כל כך מזדהה איתך זה מבאס רצח זה מטריף את השכל ממש וואי