3 תשובות
פעם הדלת נסגרה עליי והנהג המשיך לנסוע ואני בחיים
לא נורא. לא יקרה לך כלום. אל תשכחי שזה דלת זה לא ברזל זה לא חותך בן אדם
לא למה שיקרה
באותו הנושא: