4 תשובות
יש פה יותר בנות מבנים
אז הגיוני שיותר בנות כותבות לך
שואל השאלה:
אני רואה גם הרבה בנים, אבל רק בנות כותבות
אנונימי
אולי הן רואות את התשובות שלך ומעוניינות להכיר את הבן אדם שמאחוריי התשובות
שואל השאלה:
יש מצב, אבל למה רק בנות?
אנונימי