4 תשובות
יש פה יותר בנות מבנים
אז הגיוני שיותר בנות כותבות לך
אז הגיוני שיותר בנות כותבות לך
שואל השאלה:
אני רואה גם הרבה בנים, אבל רק בנות כותבות
אני רואה גם הרבה בנים, אבל רק בנות כותבות
אנונימי
אולי הן רואות את התשובות שלך ומעוניינות להכיר את הבן אדם שמאחוריי התשובות
שואל השאלה:
יש מצב, אבל למה רק בנות?
יש מצב, אבל למה רק בנות?
אנונימי
באותו הנושא: