3 תשובות
זו הייתה מגמת של תקשורת עם שילוב של קולנוע
ושילבתי אלקטרוניקה אבל פרשתי מזה אחרי שנה זה שיעמם אותי בטירוף
שואל השאלה:
איזה עוד מגמה לקחת?
אנונימית
הייתי לפני שסיימתי תיכון
המגמה האהובה עליי,
עשינו המון סרטים ולמדנו על בימוי והפקה
יש בזה המון דברים מעניינים וזה מקצוע כיפי
ממליצה לך לנסות
זה גם לא קשה אם את מתחברת