התחברות הרשמה

נכנסים לרמ 2 אם שוברים אצבע ביד?

4 במרץ 2019, 23:56
אצבעותחייליםצבארמ 2    
תשובה אחת
לא, אם זה כמה שברים, יד מרוסקת אז כן
#
# BadAss #
באותו הנושא:
איך שוברים יד אני לא רוצה להיתגיס
נכנס לי משהו לאצבע ביד
נכנס לי בטעות חפץ חד לאצבע של כף היד להוציא אותו בעדינות או מהר?
איך שוברים את היד?
הבנתי שאם שוברים אצבע בכף הרגל אין מה לעשות עם זה ולגבס לא יעזור, לכן לא עושים שם גבס. זה נכון?
אם נכנס לי אצבע לעין יכול לקרות לי משהו?
חידה : ששוברים אותו הוא גדל כשהוא גדל שוברים אותו לא חי לא צומח לא דומם
איך שוברים משהו עם תפוח אדמה? זה כואב?
שאני עושה קנאקים אמא שלי טוענת שאני סוג של שובר את אצבעות זה נכוןז?
אם שוברים אותי אז מתקנים אותי, אם מתקנים אןתי אז שוברים אותי. מי אני?
שוברים שתיקה הם ימנים או שמאלנים?