4 תשובות
שואל השאלה:
גם אני בכיתת מדעית, לא למדתי כלום.
אנונימית
אני גם לא למדתי אב הקפיצו אותמ מז לט ותקשיבי בכללי חוזרים כיתה ט חוזרים על כול מה שלמדת בכיתות א עד ח
יכול להיות שהשאלות שאת רואה פה הן של ילדים מכיתות כמו מדעית ומופת, ולרוב יש להם חומר יותר מתקדם.
אל תסתמכי על מה שראית פה, תבדקי מה תלמדי שנה הבאה.
גם אם לא תדעי אני מניחה שילמדו אותך לפחות את הבסיס