8 תשובות
לאכול בריא
אנונימית
הפרעת אכילה
סתם לא, זה פשוט הגנים.
סתם לא, זה פשוט הגנים.
זה לא סוד
פשוט גנים.
פשוט גנים.
גנים..
עכשיו כולנו נגיד -"גנים" .
אנונימית
גנים, אכילה נכונה, בריאה ומאוזנת ולשמור על כושר נורא חשוב.
גנים +דיכאון שהעלים לי את היכולת להרגיש רעב
דבר ראשון - לגנים יש פה צד גדול
ודבר שני - אכילה מאוזנת
למשל להגביל דברים מתוקים ל1 ביום, לא לאכול רק דברים מטוגנים או אוכל מהיר.
וגם לעשות הרבה ספורט, בין אם זה בחוץ ובין עם זה בבית. בבית את יכולה לשים לך מוזיקה בכיף ולעשות אימונים 3 פעמים בשבוע (יש הרבה באינטרנט וביוטיוב) ואם יש ימים יפים לצאת להליכה או ריצה.
אני מאמינה בך ואני בטוחה שתצליחי❤
ודבר שני - אכילה מאוזנת
למשל להגביל דברים מתוקים ל1 ביום, לא לאכול רק דברים מטוגנים או אוכל מהיר.
וגם לעשות הרבה ספורט, בין אם זה בחוץ ובין עם זה בבית. בבית את יכולה לשים לך מוזיקה בכיף ולעשות אימונים 3 פעמים בשבוע (יש הרבה באינטרנט וביוטיוב) ואם יש ימים יפים לצאת להליכה או ריצה.
אני מאמינה בך ואני בטוחה שתצליחי❤
באותו הנושא: