התחברות
הרשמה
שמתי לב שאני מתחברת לאנשים שהם רק במעמד הכלכלי שלי, איך זה הגיוני ?
4 במרץ 2019, 18:16
כלכלת המשפחה
ביטחון עצמי
חסכון
מעמד
המשבר הכלכלי
תשובה אחת
הגיוני זה ממש משפיע
Skylight
באותו הנושא:
אני בן אדם בודד, לא אוהבת אנשים, לא מתחברת לא אוהבת!!
זו הפעם המיליון שאני מתחברת לאנשים באינטרנט והם פוגעים בי.
שמתי לב שרק שאני מתחברת לזמן אז הבחור שאני יוצאת איתו שולח לי הודעות. מה זה אומר?
תגידו אמת אנשים עם מעמד כלכלי נמוך מורידים לכם?
שונאת את זה שהכל עולה כלכך הרבה כסף בעולם,ואנשים שאין להם הרבה כסף במעמד נמוך והם לא יכולים לעשות דברים,כמוני.אני צודקת?
למה אני לא מתחברת לאנשים
אם אנשים נולדים למשפחה עם מעמד גבוהה או בינוני הם ישארו שם תמיד גם בעתיד ?
אני לא ככ מתחברת לבנים אין לי ידידים כי כל מי שאני מכירה הוא ערס שאני לא מתחברת או פשוט ילד שלא התחברתי
קטילה ל"אני במעמד האצולה ואת במעמד השלישי" ?
זה רק אני שאני רק מתחברת לאנשים מסויימים ורק לאנשים מהבית ספר ולא לכל האנשים בכיתה או בשכבה?
זה מוזר שאני מתחברת לאנשים גדולים ממני? למשל אני נהנית לדבר עם מורות