83 תשובות
מזעזע
לא טוב
לא משהו
זה עושה לי רע
שואל השאלה:
._.
קחו בחשבון שהאיכות של המצלמה שלי גרועה והפלאש מטשטש המון הצללות..
._.
קחו בחשבון שהאיכות של המצלמה שלי גרועה והפלאש מטשטש המון הצללות..
אנונימית
סליחה אבל זה נוראי
שואל השאלה:
._.
ואני עוד חשבתי ללכת למגמת אמנות..
._.
ואני עוד חשבתי ללכת למגמת אמנות..
אנונימית
חח חחח חחח
נחמד:)
תמיד אפשר להתשפר
תראי סרטונים ביוטיוב על פרופורציה וכל השיט הזה
תראי סרטונים ביוטיוב על פרופורציה וכל השיט הזה
אהבת תעיניים זה לא וואו אבל נורמלי
תמשיכי ואת עוד תשתפרי
היי!
את מהממת!
ואם את רוצה, תלכי למגמת אומנות.
העיקר שאת חושבת שזה יפה.
לצייר זו מיומנות שאפשר לרכוש.
אבל תוותרי על החלום רק כי אמרו לך שאת לא ציירת טובה. +
- וזאת רק דעתם, כן?
את מהממת!
ואם את רוצה, תלכי למגמת אומנות.
העיקר שאת חושבת שזה יפה.
לצייר זו מיומנות שאפשר לרכוש.
אבל תוותרי על החלום רק כי אמרו לך שאת לא ציירת טובה. +
- וזאת רק דעתם, כן?
למה להשלות בן אדם
מאיפה אתה יודעת בכלל שהיא מהממת
אולי היא לא
די
מאיפה אתה יודעת בכלל שהיא מהממת
אולי היא לא
די
אבל בתור אחת שבמגמת אומנות ולומדת ציור ריאליסטי:
תצלילי יותר, תוסיפי יותר עומק לציור ופרטים.
תצלילי יותר, תוסיפי יותר עומק לציור ופרטים.
שואל השאלה:
אבל חשוב לי דעות של אחרים, אני לא רוצה לעשות לעצמי פדיחות.
ובנתיים אני רק כיתה ז' ויש לנו שיעורי בחירה ומגמות מתחילים בט' אבל כבר מעכשיו חשוב לי להתחיל, כי בשיעורי בחירה(שזה בייסיקלי מיני מגמות) אני באמנות..
אבל חשוב לי דעות של אחרים, אני לא רוצה לעשות לעצמי פדיחות.
ובנתיים אני רק כיתה ז' ויש לנו שיעורי בחירה ומגמות מתחילים בט' אבל כבר מעכשיו חשוב לי להתחיל, כי בשיעורי בחירה(שזה בייסיקלי מיני מגמות) אני באמנות..
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית.בדם 4
עשיתי הצללות, פשוט האיכות של המצלמה גרועה.. והאור בחדר שלי לא טוב אז לא רואים
אנונימית.בדם 4
עשיתי הצללות, פשוט האיכות של המצלמה גרועה.. והאור בחדר שלי לא טוב אז לא רואים
אנונימית
תלמדי מהיוטיוב, אפילו תלכי לחוג ציור ..
ורק שתדעי, שלמגמה לאומנות צריך *רק* ראש יצירתי ופתוח. אין שום צורך לדעת לצייר יפה....
ורק שתדעי, שלמגמה לאומנות צריך *רק* ראש יצירתי ופתוח. אין שום צורך לדעת לצייר יפה....
שואל השאלה:
עשיתי את ההצללות מתחת לגבות והקמט הקטן בין השפתיים לאף, והצללה מתחת לשפתיים ובצדדים של האף, עשיתי כל מה שצריך פשוט האיכות גרועה
עשיתי את ההצללות מתחת לגבות והקמט הקטן בין השפתיים לאף, והצללה מתחת לשפתיים ובצדדים של האף, עשיתי כל מה שצריך פשוט האיכות גרועה
אנונימית
שואל השאלה:
כן צריך לצייר יפה אחרת הילדים האחרים יצחקו עליי..
כן צריך לצייר יפה אחרת הילדים האחרים יצחקו עליי..
אנונימית
לדעתי יפה.. יש מה לשפר אבל זה כן יפה.
אז תשימי פס
ללמוד לצייר צריך ללמוד, צריך גם הרבה פוטנציאל וכישרון (ויש לך...)
אבל צריך רק ללמוד ולתרגל וגם מגמת אומנות זה לא בהכרח ציור, זה אומנות בכללי ועיצוב, גרפיקה וגם לומדים קצת עיוני על תורת האומנות עצמה ...
ללמוד לצייר צריך ללמוד, צריך גם הרבה פוטנציאל וכישרון (ויש לך...)
אבל צריך רק ללמוד ולתרגל וגם מגמת אומנות זה לא בהכרח ציור, זה אומנות בכללי ועיצוב, גרפיקה וגם לומדים קצת עיוני על תורת האומנות עצמה ...
כל מי שכותב שזה לא יפה הוא לא מבין מהחיים שלו! את מהממת ואת יכולה להיות יותר טובה מדה וינצי, כל מי שירד עליה תתביישו לכם!
מהממם אל תקשיבי לאף אחד את אולי לא ציירת אבל לאט לאט תהיי ציירת אם תרצי בזה
זה מהממם אל תקשיבי לאף אחד שאומר לך דברים רעים
נראה פצצה!
אנונימי
מהמהם, אפילו יותר טוב ממני
טעון שיפור אבל זה אחלה
חחח אהבתי איך שכשבנות מעלות כביכול ציורים נוראיים כולם ציניים ואומרים לה שתלך להציג את זה במוזיאון וכשבן עושה את זה כולם קוטלים אותו.
ציור נוראי
ציור נוראי
זה לא מזעזע ...אבל אם אתה אוהב תלך ללמוד אומנות..
אין עתיד
נחמד אבל את תמיד יכולה להשתפר ואם את רוצה אז תלכי למגמת אומנות ( כמו שאמרת שאת רוצה ), את חושבת שזה יפה וזה מה שחשוב
אנונימית
זה סבבה בתור התחלה, תעבדי על הפרופורציות ועל ההצללות. השפתיים גדולות מידי, ואין עומק בקווים של הציור.
בלי להעליב אבל זה קריפי בטירוף
אם תמשיכי ככה יש לך לאן לשאוף;)
תמשיכי כך!
זה ממש נחמד
תמשיכי כך!
זה ממש נחמד
טוב זה בכלל לא רע,
יש לך מה להשתפר, בסדר. לכולם.
פשוט תמשיכי לנסות,
אם באמת יש לך את הכוח ואת המוח היצירתי את רק צריכה אימונים.
תמשיכי לצייר ובהצלחה!
יש לך מה להשתפר, בסדר. לכולם.
פשוט תמשיכי לנסות,
אם באמת יש לך את הכוח ואת המוח היצירתי את רק צריכה אימונים.
תמשיכי לצייר ובהצלחה!
תשמעי זה די סימטרי וזה לא כזה רע כן הצלחת לצייר עיינים די טוב והפה סבבה פשוט האף הרס אז זה לא כזה מתחבר ביחד אבל את גם לא גרועה בציור
אנונימית
איזה חראות אתם, מה זה התשובות האלה?
הבנתי, כנות כנות, כולה ילדה ששאלה איך הציור שלה...
אלוהים ישמור.
הבנתי, כנות כנות, כולה ילדה ששאלה איך הציור שלה...
אלוהים ישמור.
הצללות לא טובות, את צריכה להשתפר פה בהכל אם זה לקנות אפילו עפרונות מיוחדים שיעזרו לך בהצללות, שיעזרו לך יותר לדייק בפרטים הכי קטנים.
הגבות- בואי נסתכל ככה אין דבר כזה גבות כאלו שאין ריקות, תציירי שיערות שזה יראה אמיתי יותר, תמחקי גם מסביב לגבות, זה נראה מוזר שזה ככה.
עיניים- איפה הריסים? עפפים?
האף לא הולך ככה, אם תסכלי ברוב הציורים יש כאלו שמחברים את האף ללמעלה, או שפשוט משלבים אותו\מבהירים אותו. תסכלי איך מציירים אף...
הפה דווקא סבבה, הייתי פשוט יותר עוברת עליו מסביבם, מכהה אותו.
זה לא רע, אני גם לא ידעתי לצייר מושלם שהגעתי לכיתת אומנות, ובכללי בכיתת אומנות משתמשים ביותר יצרתיות,חשיבה מחוץ לקופסה מאשר ציורים כאלו.
הגבות- בואי נסתכל ככה אין דבר כזה גבות כאלו שאין ריקות, תציירי שיערות שזה יראה אמיתי יותר, תמחקי גם מסביב לגבות, זה נראה מוזר שזה ככה.
עיניים- איפה הריסים? עפפים?
האף לא הולך ככה, אם תסכלי ברוב הציורים יש כאלו שמחברים את האף ללמעלה, או שפשוט משלבים אותו\מבהירים אותו. תסכלי איך מציירים אף...
הפה דווקא סבבה, הייתי פשוט יותר עוברת עליו מסביבם, מכהה אותו.
זה לא רע, אני גם לא ידעתי לצייר מושלם שהגעתי לכיתת אומנות, ובכללי בכיתת אומנות משתמשים ביותר יצרתיות,חשיבה מחוץ לקופסה מאשר ציורים כאלו.
אנונימית
לגמרי יש לך כישרון אבל יש מקום לשיפור :)
מגמת אומנות זה לאו דווקא לאנשים שיודעים לצייר
ולפי דעתי רוב האנשים מציירים ככה
אם את רוצה טיפים בואי לפרטי אני יודעת לצייר
ולפי דעתי רוב האנשים מציירים ככה
אם את רוצה טיפים בואי לפרטי אני יודעת לצייר
לא אהבתי.. אבל מאמינה שאם תתמידי ותנסי שוב ושוב תגיעי למשהו יותר יפה ומרשים, אל ייאוש (:
לא ואוו
יותר טוב משלי זה בטוח
אמלה תעזבו אותהה!
תלמדו לפרגן קצת ולעזור
לא צריך להתנפל עלייה ישר!
תלמדו לפרגן קצת ולעזור
לא צריך להתנפל עלייה ישר!
האלה שרושמים "מזעזע " וכל התגובות האלו ,מעניין איך אתם מציירים . אם הייתם מבינים משהו בציור או אומנות בכללי הייתם מגיבים תגובות לעניין ומציעים לה איפה להשתפר אבל אתם לא אז תחסכו תגובות .
אנונימית
בת כמה את?
ממש אל תסתמכי על מה שכותבים פה. סגנון הציור שלך משתייך לסוגי ציור ישנים יותר, בהם קיים חוסר פרופורציה או חוסר פרופורציה בין אובייקטים שונים ביצירה. אני אהבתי. לכי למגמת אמנות, תהני!
הייי רגע, קודם כל תזכרי שאני יותר גרועה ממך. דבר שני, אם תלכי למגמת אומנות את תוכלי להשתפר!
כולם מתחילים ברמה שיש עוד מה לשפר, תאמיני לי
כולם מתחילים ברמה שיש עוד מה לשפר, תאמיני לי
אז עכשיו ראיתי את התשובה של 15 סיבות לאכפתיות, והוא צודק.
אם את אוהבת את הסגנון המיושן יותר, זה בסדר, את לא חייבת לצייר משהו שאת לא אוהבת או לאהוב משהו שכולם אוהבים
אם את אוהבת את הסגנון המיושן יותר, זה בסדר, את לא חייבת לצייר משהו שאת לא אוהבת או לאהוב משהו שכולם אוהבים
זה ממש יפה, אבל יש לך לאן לשאוף. מי אתם שתורידו את הביטחון שלה? גם אם זה לא יפה לדעתכם יש דרך להגיד. ממליץ לך לראות אתה הציורים ההתחלתיים של לירן, תראי את ההשתפרות עם הזמן.. אם תדמידי, תגיעי רחוק!
תאמת,זה דווקא די נחמד הציור! למה כולכם עליה? נראה אותכם מציירים כך,עם כמה שזה נראה קל זה דורש קצת כישרון,ואם את תלמדי קצת בשיעורי ציור את תציירי מדהים לגמרי! כל הכבוד לך כל הכישרון.
לא טוב.
אבל אולי תלכי למגמה ותלמדי תוך כדי?
אבל אולי תלכי למגמה ותלמדי תוך כדי?
היא מסתכלת עלי 0_0
זה דיי יפה...
אנונימית
תקשיבי תשרפי את זה תשליכי את זה לזבל זה יהרוס לך את החיים ןמה זה הדבר הזה
יש לך פוטנציאל.
חתולה מה יש לך לא הגזמת בכלל
אנונימית
דווקא ממש ממש אהבתי את השפתיים! הלוואי והייתי יכולה לצייר שפתיים כאלה! והעיניים יצאו מהמם!!!!! האף טיפה הרס אבל את מוכשרת מאד! ואני לא מגזימה. (אם את רוצה עזרה בציור אף את מוזמנת לפנות אליי בפרטי אבל לרוב אני מציירת רק אנימה. ככה שאני יכולה לעזור חצי חצי.) לאב יו❤
מלחיץ בעיקר
מחריד בטירוף.
סתם אחותי..
יש מקום לשיפור, יש המון פוטנציאל והתמודדות עם ביקורת.
בהצלחה רבה!
סתם אחותי..
יש מקום לשיפור, יש המון פוטנציאל והתמודדות עם ביקורת.
בהצלחה רבה!
נחמד מאוד
תתמידי בציור ותצליחי
כל אלה שכתבו שזה מזעזע זה סביר האנטומיה לא נכונה והצורות אבל רואים שיש שם פוטנציאל.
אם בא לך ללכת למגמת אומנות עופי על זה
כל אלה שכתבו שזה מזעזע זה סביר האנטומיה לא נכונה והצורות אבל רואים שיש שם פוטנציאל.
אם בא לך ללכת למגמת אומנות עופי על זה
העניים קצת חובבניות אבל רואים שיש טיפה כישרון פשוט צריך ללמוד...:)
לא משו
נחמד..
תלכי למגמת אומנות זה יעזור לך להשתפר^^
לא התחברתי, את יכולה ללכת למגמת אומנות אולי זה יכול לשפר אותך.
את יכולה לראות מדריכים של ציור באינטרנט או ביוטיוב וזה יעזור לך.
בהצלחה :)
את יכולה לראות מדריכים של ציור באינטרנט או ביוטיוב וזה יעזור לך.
בהצלחה :)
מיוחד
אעע... בסדר.. ראיתי גרועים יותר..
חמוד
התחלה טובהה להתאמן
מגמת אומנות היא לכולם, יש דרכים שונות להביע את עצמך ולא מקבלים ציון על יופי ומלמדים יסודות שונים.
אני כשהתחלתי לצייר ציירתי דומה לזה, הציור שלך דורש הרבה שיפור אבל לפחות את יודעת לעשות הצללות שזאת התחלה.
אם זה חשוב לך שבי ותלמדי מיוטיוב איך לצייר נכון. אני ממליצה להתחלה לפחות ללמוד את האנטומיה של הגוף ואז לנסות לצייר חלקים מהפנים כמו עיניים אף ופה ולאחר מכן גם שיער וצורת הפנים. בסופן של דבר תמצאי תחום שתאהבי למשל ציור באקריליק, צבעי מים, עטים אני אישית אוהבת לצייר בפחם ולומדת לצייר אנימציות במחשב. זה יקח זמן אבל בסוף לומדים ותראי שיפור גדול עם הזמן. בהצלחה
אני כשהתחלתי לצייר ציירתי דומה לזה, הציור שלך דורש הרבה שיפור אבל לפחות את יודעת לעשות הצללות שזאת התחלה.
אם זה חשוב לך שבי ותלמדי מיוטיוב איך לצייר נכון. אני ממליצה להתחלה לפחות ללמוד את האנטומיה של הגוף ואז לנסות לצייר חלקים מהפנים כמו עיניים אף ופה ולאחר מכן גם שיער וצורת הפנים. בסופן של דבר תמצאי תחום שתאהבי למשל ציור באקריליק, צבעי מים, עטים אני אישית אוהבת לצייר בפחם ולומדת לצייר אנימציות במחשב. זה יקח זמן אבל בסוף לומדים ותראי שיפור גדול עם הזמן. בהצלחה
יש לך בסיס טוב ופוטנציאל,עוד קצת עבודה ויהיה מושלם..
הייתי מנקדת את זה 70 או 75 מתוך 100 למשל..
הייתי מנקדת את זה 70 או 75 מתוך 100 למשל..
זה ממש יפה! כדאי שתעבדי קצת על האישונים ^^
זה בסדר גמור בשביל כיתה ז', אנשים מגיבים פה כאילו הם מינימום ואן גוך.
כן רואים שיש לך חוש אמנותי, אם תהיה לך מספיק מוטיבציה ללמוד ולהשתפר את תצליחי בזה.
אגב, מגמת אמנות היא פשוט לאנשים שאוהבים אמנות, אין שום סיבה שלא תלכי.
כן רואים שיש לך חוש אמנותי, אם תהיה לך מספיק מוטיבציה ללמוד ולהשתפר את תצליחי בזה.
אגב, מגמת אמנות היא פשוט לאנשים שאוהבים אמנות, אין שום סיבה שלא תלכי.
שואל השאלה:
אני בת 12, לא הספקתי לעבור על הגבות עדיין כי פחדתי שזה יהרוס, אני מאוד אוהבת צבעי מים אבל אין לי צבעי מים זמינים כרגע.. העיניים והשפתיים חדות בכוונה, זה סגנון שאני אישית יותר מתחברת אליו, דווקא הפרצוף מחולק טוב כי עשיתי פסי שרטוט ואז מחקתי, וזה לא בחורה עם שפם, תסתכל במראה ותראה שלכולם יש פס כזה בין האף לשפתיים, עכשיו הוספתי כמה פסים עדינים כדי להפוך את זה ליותר ריאליסטי, עוד מעט אוסיף קישור ואיך שזה נראה עכשיו אחרי תיקונים.
תודה רבה לכולם(:
אני בת 12, לא הספקתי לעבור על הגבות עדיין כי פחדתי שזה יהרוס, אני מאוד אוהבת צבעי מים אבל אין לי צבעי מים זמינים כרגע.. העיניים והשפתיים חדות בכוונה, זה סגנון שאני אישית יותר מתחברת אליו, דווקא הפרצוף מחולק טוב כי עשיתי פסי שרטוט ואז מחקתי, וזה לא בחורה עם שפם, תסתכל במראה ותראה שלכולם יש פס כזה בין האף לשפתיים, עכשיו הוספתי כמה פסים עדינים כדי להפוך את זה ליותר ריאליסטי, עוד מעט אוסיף קישור ואיך שזה נראה עכשיו אחרי תיקונים.
תודה רבה לכולם(:
אנונימית
מצאתי סרטו די טוב לציור פנים אם תרצי
איפה התיקון? את צריכה לשפר מאוד העיניים קרובות מדי והאף פשוט ענק. גם אם שרטטת נכון את המקומות אם האיברים גדולים מדי הגוף יצא מעוות. יש לך את התמונה שציירת או שזה מהראש?
אנונימית
שואל השאלה:
זה מהראש...
זה מהראש...
אנונימית
תנסי ללמוד מסרטונים איך לצייר פנים נכון בטוחה שאם תשקיעי ממש תשתפרי
אנונימית
חח לא יודעת מה יש לכולם פה אני דווקא אהבתי..
היא לא אמרה יצירת מופת עכשיו אז בשביל סתם ציור שציירת ככה זה ממש יפה לדעתי חח הלוואי שהייתי יודעת לצייר ככהה ואת עוד בת 12 זה הכי סבבה לגילך נראלי אלו שענו לך יותר גדולים.. תתעלמי מהם.... הציור מהמם לדעתי
היא לא אמרה יצירת מופת עכשיו אז בשביל סתם ציור שציירת ככה זה ממש יפה לדעתי חח הלוואי שהייתי יודעת לצייר ככהה ואת עוד בת 12 זה הכי סבבה לגילך נראלי אלו שענו לך יותר גדולים.. תתעלמי מהם.... הציור מהמם לדעתי