5 תשובות
זה בסדר.
תצאי כמה שאת רוצה..
בסדר גמור
לדעתי פעם אחת מספיק.
אבל אם זה עושה לך טוב אז צאי גם כל יום.
אבל אם זה עושה לך טוב אז צאי גם כל יום.
קצתת מדי
באותו הנושא: