תשובה אחת
את לא סתומה, הכל הגיוני בהפרעות אכילה.
ומגיע לך פאקינג לאכול כי את בן אדם!
גם לי היה הפרעות אכילה ואת מוזמנת לתפריט לעזרה ותמיכה בנושא