תשובה אחת
את לא סתומה, הכל הגיוני בהפרעות אכילה.
ומגיע לך פאקינג לאכול כי את בן אדם!
גם לי היה הפרעות אכילה ואת מוזמנת לתפריט לעזרה ותמיכה בנושא
ומגיע לך פאקינג לאכול כי את בן אדם!
גם לי היה הפרעות אכילה ואת מוזמנת לתפריט לעזרה ותמיכה בנושא
באותו הנושא: