9 תשובות
לא, זה תהליך חד צדדי.
אם שמים לחם במקרר הוא חוזר להיות בצק?
האמת שניסיתי לעשות את זה פעם וזה עבד, אבל זה היה לפני כמה שנים אז אני לא בטוחה
למה את חושבת על זה בכלל
אנונימית
זה היה יכול להיות גאוני
ברור. כמו שעם שמים לחם בשדה הוא חוזר להיות חיטה. הוא עם שמים המבורגר ליד פרה הוא חוזר להיות פרה
אבל ההכי כיף לעשות זה לשים ראש דשא בשדה
הוא חוזר להיות גרב ואדמה
עם שותלים אותו יוצא עץ גרביונים
(אוקי רציני אחי לא נראלי)