12 תשובות
סבבה
יפה
זה תלוי ,לא הייתי שמה
מגניבה כזאת.
חמודה וגם בטח תתאים לך לחדר אני אישית לא מתיברת
סטייל
לא אהבתי
דיכאון מעט
שואל השאלה:
אדי ואן היילן^
אתה מוזמן לשמוע את eruption, דקה וחצי בערך שתסביר לך בדיוק מי האיש.
אדי ואן היילן^
אתה מוזמן לשמוע את eruption, דקה וחצי בערך שתסביר לך בדיוק מי האיש.
אנונימי
נחמדה
לא ממש אוהב. אבל אני לא ממש אוהב תמונות עם אנשים בכללי
חמודה
באותו הנושא: