12 תשובות
מאוד
היא שרה יפה
פשוט לא הסגנון שלי
כן
אחד הקולות היפים שיצא לי לישמוע
באמת.
לדעתי עם הקול שלה גם בחול היא יכלה להתפתח ולהצליח
אנונימי
ואני רציני אם מפיק טוב בחול היה לוקח אותה מלמד ומאמן
היא יכלה להוציא שירים ברמה לא פחות טובה מכל הזמרי פוזה האלה בחול
זה סתם שיר על הדרך שהיא ביצעה באנגלית ויצא פגז
יש לה את זה ובגדול
אנונימי
בעיני לא ממש
...וואו...
אנונימי
אנונימי