3 תשובות
תשאירי את זה ככה ואל תחכי שהוא יענה
פשוט תתעסקי בעניינים שלך, כי אם הוא סינן אין לך מה לשבת ולחכות לו
פשוט תתעסקי בעניינים שלך, כי אם הוא סינן אין לך מה לשבת ולחכות לו
שואל השאלה:
אבל זה לא פעם ראשונה או שניה שאני מתחילה את השיחה ביננו
אבל זה לא פעם ראשונה או שניה שאני מתחילה את השיחה ביננו
אנונימית
אל תעקצי,
שלחי לו הודעה פשוט ותתענייני איך היה אתמול.
שלחי לו הודעה פשוט ותתענייני איך היה אתמול.
באותו הנושא: