2 תשובות
אם אני לא טועה, בגלל שלא הייתה להם ברירה בסופו של דבר. המשפחות שלהן היו ממעמד גבוה ולא להיות בנוער ההילראי היה מסוכן מידי
כולם היו מחוייבים להצטרף לנוער ההיטלראי, אז גם הם הצטרפו למי מה שאני זוכר