5 תשובות
אם תתני את כל מה שיש לך אז ברור
די בטוח שכן, צריך כושר מאוד מינימלי בשביל לעבור לפי מה שהבנתי
בכל זאת להתחיל להתאמן קצת לבגרות לא יזיק
בכל זאת להתחיל להתאמן קצת לבגרות לא יזיק
לבנות צריך להתלות 17 שניות על המתח, לקפוץ מהמקום 1.5/1.6, לרוץ אלפיים בקצת יותר מ14 דקות.(זה מה שאני זוכר, יש גם זריזות וכפיפות בטן). בתכלס, אם להשקיע בזה את כל הרצון שלך(ואולי גם להתאמן על זה, גם שבוע לפני הבגרות), עובר זו לא משימה בשמיים.
^זה שונה בכל מקום, יש מקומות שזה בכלל רק ריצה וכל מיני כאלה דברים. בכל מקרה זה לא משהו בלתי אפשרי עם קצת אימונים
תתחילי להתאמן מעכשיו, תגיעי לרף המינימלי וזה כל מה שצריך
באותו הנושא: