7 תשובות
שריטה
אני קונה מתי שנגמר.
הכי טוב בשישי
כי היום יום שישי!
הכי כיף בשישי
הכי כיף בשישי
הדבר היחידי שעולה לי לראש זה כדאי שישאר לשבת, כי בדביצ הכל סגור.
הרגל?
כי כל יום שישי משל הארנבים עושה הנחה למסטיקי תות ומנגו, לא לקוקוס וזה מבאס כי אני הכי אוהב את הקוקוס, גם כדאי להעיף את האחרים כי הם לא קוקוס ועם לא קוקוס אין משמעות לדבר.
באותו הנושא: