5 תשובות
לדעתי יהיה לך קשה לשלב בין שניהם זה המון שעות יש לך מספיק זמן פנוי?
אני חושב שכן, אבל אין זמן גם לזה וגם לזה.
אבל אם יש לך אז למה לא
שואל השאלה:
אני ב5 יחל אנגלית ו5 יחל מתמטיקה מגבירה ביולוגיה וכימיה אבל אם אני אעשה את הקורס בקיץ או משהו..
אז לדעתי, עדיף לך שלא. תשקיעי בלימודים 5 יחידות זה הרבה לחץ.
שואל השאלה:
טוב תודה רבה