9 תשובות
כן חובה כל שנה לפחות!
כשהיה לי אז כן
הוטרינר אמר לי שכרגע לא צריך כי היא גורה אבל כשהיא תגדל בהחלט נצחצח לה ^^
הוא לא נותן לי
לא.
וואי הפה שלה, אוי ואבוי לי הוא מריח כמו הגיהנום, אבל היי, היא הדבר האהוב עליי בעולם הזה אז מה אכפת לי.
וואי הפה שלה, אוי ואבוי לי הוא מריח כמו הגיהנום, אבל היי, היא הדבר האהוב עליי בעולם הזה אז מה אכפת לי.
לא
^^כנל חחח
אנונימית
כשהייתה לי, לא זכור לי שציחצחנו לה
פעם בעשור
באותו הנושא: