9 תשובות
כן חובה כל שנה לפחות!
כשהיה לי אז כן
הוטרינר אמר לי שכרגע לא צריך כי היא גורה אבל כשהיא תגדל בהחלט נצחצח לה ^^
הוא לא נותן לי
לא.
וואי הפה שלה, אוי ואבוי לי הוא מריח כמו הגיהנום, אבל היי, היא הדבר האהוב עליי בעולם הזה אז מה אכפת לי.
לא
^^כנל חחח
אנונימית
כשהייתה לי, לא זכור לי שציחצחנו לה
פעם בעשור