3 תשובות
מה? למה שזה לא יהיה טוב?
זה בסדר,זה קצת מוזר אם עדיין לא קיבלת מחזור בכלל ואת מאוננת,אבל כרצונך
אין קשר בין מחזור לבין זה..
למה שזה לא יהיה טוב בעצם? אם את נהנית מזה תהני.
למה שזה לא יהיה טוב בעצם? אם את נהנית מזה תהני.
באותו הנושא: