6 תשובות
שבגלל שיש לך ולחבר שלך בעיות את מסתכלים על גברים אחרים.
תבדקי עם עצמך אם את באמת אוהבת את חבר שלך.
אם את מחבבת מישהו אחר תיפרדי ממנו
שואל השאלה:
אבל אני אוהבת אותו זה לא כזה פשוט
אנונימית
פשוט תשכחי מהקראש יש לך חבר מה יש לך תמיד יש יותר חתיכים אבל כשיש לך חבר לא מתענינים במשהו אחר גם אם הוא חתיך. יש לך מישהו שאוהב אותך אז תשמרי עליו וגם אם יש בעיות אין מה לעשות לכול זוג יש קשיים
שואל השאלה:
זה לא בגלל שהוא חתיך זה בגלל האופי
אנונימית
שמעי אם החבר שלך מתנהג אליך לא יפה כאילו יש לו אופי זבל אז תלכי לקראש אבל אם יש לו אופי טוב אבל לפעמים הוא מתנהג קצת מעצבן זה בסדר אין בנאדם מושלם. גם הקראש שלך הוא לא מושלם מבטיח לך
באותו הנושא: