אני די טובה בעברית (הממוצע שלי בדקדוק הוא 100), באנגלית 5 יח"ל קיבלתי 100 בבגרות אבל הדיבור שלי ממש תקוע ולא לגמרי זורם, הכוונה היא שאני יודעת את כללי הדקדוק אז אני יכולה לדבר אבל חייבת לחשב הכל וזה לא זורם טבעי. רוסית אני מבינה הכל (חוץ ממילים במשלב לשוני ממש גבוה), אבל הדקדוק שלי ממש גרוע, יש לי המון טעויות בדיבור אבל בגדול הוא די זורם לי. אוקראינית אני מבינה 70% מהשפה בערך. אני מבינה ספרדית בסיסית, אם אני אקרא התכתבות בין 2 אנשים בספרדית אני אבין בערך חצי אבל מבחינת דקדוק אני יודעת רק הווה פשוט. גרמנית אני יודעת ממש את הבסיס, מתוך שיר שלם אני יכולה להבין 4 שורות בערך ועוד מילים פה ושם. יש לי ידע כללי בשפות, אני יודעת להגיד "שלום" "תודה" ודברים כאלה וגם לספור עד 10 ברוב השפות.