7 תשובות
יואו אני כל כך מחכה לזה
מחכה בקוצר רוח.
כשה אתם מסיימים יב אני מסיים את הצבא
הזוי איך שהזמן עובר כל-כך מהר! אני לא קולטת שזהו. עוד שלושה חודשים אין יותר בית ספר, טיולים שנתיים, אני מפסיקה להיות תלמידה והחיים האמיתים מתחילים. אני מזה ברגשות מעורבים לגבי זה
תודה לאל סוף סוף זה נגמר!!
בשעה טובה
מרגיש מוזר אבל שמח
אנונימי
באותו הנושא: