9 תשובות
את לא יכולה להתערב זה ביניהם
כדאי לך לדבר עם אבא שלך ולספר לו. אולי הוא שם לב או אולי הוא מעלים עין
תחשבי עליו.. מסכן.
שואל השאלה:
אבא שלי יודע ומודע לזה שאמא שלי כל היום לא בבית ובממתינה כי אח שלי הקטן אומר לו, כנראה הוא בוחר להתעלם וגם יש מצב שחשב על בגידה אבל לא יודעת באמת שאני מעדיפה לא לדבר איתו על הדבר הזה
אני חושב שמגיע לו לדעת
שואל השאלה:
לא לא אני באמת לא התערב בניהם אסור אין לי סיבה אבל זה מעצבן אותיי.. גם היום בלילה חלמתי שאני רואה מהחלון את אמא שלי ועוד מישהו בורחים ומתנשקים
רוב ההורים מתרחקים כי האהבה דועכת עם השנים.. אצל רוב הזוגות זה דועך ואני לא חושבת שזה מוצדק לבגוד למרות שלצערי בגידות זה כבר בנורמה. אני לא יודעת אם היא בוגדת או לא אבל אם כן זה בעיה שלה. כמו שאת אומרת-אבא שלך מפרנס ולא יהיה לו לאן ללכת, ולדעתי אל תפרקי את המשפחה, חבל שהמשפחה תתפרק. פשוט תמשיכי כרגיל בחיים ותנסי להראות לאבא שלך שאת אוהבת אותו, תנסי להקל עליו במטלות בית, כשהוא חוזר תכיני לו קפה/אוכל, תציעי לעזור לו בכל מיני דברים, תחבקי אותו ותתני לו להרגיש שאת מעריכה אותו ואוהבת אותו
שואל השאלה:
אני גם חושבת ככה, ממש תודה! זה לא התפקיד שלי להפריד בניהם ולהתערב . פשןט זה כבר ניהיה בסדר היום שלי וזה מעצבן אותי ממש. אני רואה משפחות מחוברת, הורים אוהבים שכל היום ביחד, ההורים שלי בקושי מתקשרים אחד לשנייה לשאול מה קורה במשך היום.. אמא שלי לא זורמת איתי בקושי שואלת לשלומי מה קורה לי בחיים מאז שהיא כבר שכחה שיש לה משפחה והיא כל החיים שלה בממתינה ומסתובבת. אני רואה חברות שלי עם משפחות שמחוברות מאוחדות , אמא ובת שהחברות הכי טובות, באמת שאני מקנאה בדבר הזה.
אוףף אבל בסדר ממש קשה לי עד שאני אצא עליה ואגיד לה על זה משהו ואז היא תתעצבן עליי, כבר אמרתי לה כמה פעמיים כל החיים שלך את בממתינה וזה והיא מתעצבנת, היא אומרת זה לא שקרה לך משהו זה משהו לא דחוף תחכי שאחזור הבייתה, ואם זה משהו כן דחוף?? אני צריכה שתעני! נמאס לי באלי כבר צבא ללכת מהבית קצת חופש
את לא יכולה לדעת אם באמת יש למשפחות אחרות קשר טוב.. אני מכירה לא מעט משפחות שכלפי חוץ מראים שכאילו הם קרובים אבל בתוך הבית כל היום צעקות ומריבות. אם את רוצה להיות קרובה לאמא שלך תגידי לה שאת רוצה לקבוע איתה יום רק את והיא, לזמן איכות, תקבעו מראש ותשאלי אותה איפה היא רוצה (מסעדה, ספא, וכו'). אם את מעדיפה לכתוב לה מכתב של מה את מרגישה זה גם טוב, תכתבי לה כמה את אוהבת אותה וכמה קשה לך שאת והיא פחות מבלות יחד ותצרפי לזה שוקולד
שואל השאלה:
אבל זה מעצבן אותי זה כבר כמה שנים טובות ככה שאני חושדת בה והיו לי ולה מלא מצבים שהערתי לה והיא התעצבנה ברמות ואמרה מזה מה את בלש וזה מה את מתערבת וכאלה, באמת שנשבר לי אני הכי לא תמימה כאילו בבית וקולטת תדברים האלה. אחים שלי כאילו לא רואים תהתנהות שלה?