5 תשובות
כל עונה של הזבל הזה משעממת
הפח הגדול תמיד היה ותמיד יהיה משעמם למה ציפית.
מחזקת את התשובה מעליי.
אף פעם לא אהבתי האח הגדול, לא הבנתי מה הפואנטה של זה
גם אני חושבת
לא עניין לי את הזרת העונה הזאת