6 תשובות
אוקי דבר ראשון לכתיבה אין חוקים, אל תתני לבית ספר לבלבל אותך.
ואם מדובר בטקסטים טיעוניים שהדעה מוצגת בהם באופן ברור, אז כן תציגי את הדעות של הכותבים בסיכום הממזג
את רושמת מה שמבקשים ממך לרשום, או דעה או יתרונות חסרונות...
צריך לכתוב את השמות של כותבי הטקסט
אסור לרשום לפי מאמר 1 או טקסט 1
צריך לרשום לפי (השם של הכותב), (שנה) (ואז את הדעה)
תרשמי ביוטיוב סיכום ממזג, יש סרטון כזה על בגרות שמסביר מעולה לפי שלבים.
אשלח קישור אם אמצא אותו עוד רגע.
https://youtu.be/37nadgbidu8