7 תשובות
שונאת- הכל.
אוהבת- כלום.
אוהבת- כלום.
הכי אוהבת - את העיניים והשפתיים
הכי שונאת - את המבנה פנים והחזה
הכי שונאת - את המבנה פנים והחזה
אוהבת - לא נראה לי שיש
שונאת - בעיקר את הבטן והרגליים
שונאת - בעיקר את הבטן והרגליים
אוהב תהומור יופי גוף
מה שאני לא אוהב......
מה שאני לא אוהב......
אוהבת- ?
שונאת- את העיינים השפתיים האף הנמשים הגומות שמשמינות לי את הפרצוף שאני מחייכת וזהו נראהלי
שונאת- את העיינים השפתיים האף הנמשים הגומות שמשמינות לי את הפרצוף שאני מחייכת וזהו נראהלי
אני אוהבת כל כל הגוף שלי
חוץ מהבטן כי צריך לעבוד עליה קצת אבל אני בדרך לזה
חוץ מהבטן כי צריך לעבוד עליה קצת אבל אני בדרך לזה
האמת אני אוהבת בעצמי הכל חוץ מדבר אחד שהוא המבנה של החזה
סך הכל נראת טוב ;)
סך הכל נראת טוב ;)
באותו הנושא: