10 תשובות
מי לעזאזל אמר את זה ולמה היא הסכימה שזה יתפרסם?!
שואל השאלה:
שי חי אמר את זה עליה באח הגדול
שי חי אמר את זה עליה באח הגדול
אנונימית
שואל השאלה:
והיא לא הסכימה פשוט זה היה בלייב
והיא לא הסכימה פשוט זה היה בלייב
אנונימית
עצוב
כי זה מרזה וככה אפשר לאכול הרבה ולא להשמין
אבל זה סיוט ולמי יש כוח לסבן ידיים אחרי זה..
אנונימית
זה ממש טוב 6 פעמים ביום זה טוב זה משחרר..לא בקשר להרזיה...
אנונימית
כי יש לה חילוף חומרים מהיר וככה היא לא משמינה.
כי זה מרזה
ציניות כנראה.
באותו הנושא: