4 תשובות
וואוו ככה הייתי ממש כמוך ובשלישי עברתי!
A0
שואל השאלה:
אין לי כוח לעשות איתו את השיעורים של לפני הטסט.
אנונימית
אל תחליפי, יכול להיות שבטסט הבא כבר תעברי
לא מאוחר.