4 תשובות
וואוו ככה הייתי ממש כמוך ובשלישי עברתי!
שואל השאלה:
אין לי כוח לעשות איתו את השיעורים של לפני הטסט.
אין לי כוח לעשות איתו את השיעורים של לפני הטסט.
אנונימית
אל תחליפי, יכול להיות שבטסט הבא כבר תעברי
לא מאוחר.
באותו הנושא: