התחברות הרשמה

זה הגיוני שארגיש ממש מובכת אם מישהו יקרא סיפורים שכתבתי?

את כל הדברים שאני מסתירה מאנשים אני שופכת על הדף. מסתבר שאני מאוד אלימה במחשבות שלי, מאוד אלימה. (אל תדאגו-זה לא יוצא לפועל) אני תוהה למה זה ככה? למה על הדף כל הדברים שאני רוצה להכחיש מופיעים. זה פשוט מביך.
27 בפברואר 2019, 10:32
ביטחון עצמיכתיבה יוצרתחוות דעתמבוכהמחשבות    
4 תשובות
שואל השאלה:
אלה דברים שאף אחד בחיים לא היה מנחש עליי. יש שם קטעים של התעללות.
אנונימית
כן הגעוני
Skylight
הגיוני
כי לא לכל אחד קל להוציא הכל מול אנשים
י
יפיםשלי
כן..
Oka
באותו הנושא:
ספרו לי למה אתם ערים שאגיד שארגיש בסדר שאני ער
בת 12. הגיוני שארגיש אהבה?
תגידו סטיפס זה הגיוני שארגיש ככה?
פליז תענו על זה שארגיש שיש לי חברים
מה הסיבה שמישהו יקרא לי מכוערת?
זה הגיוני שלמישהי לא ישראלית יקראו מיקה?
אם מישהו יקרא לך שמן/שמנה תעלבו?
הגיוני שאני מובכת מזה..?
בנות אוהבות שמישהו יקרא להם בשמות חיבה?
אני אוהבת מישהו אבל כשאנחנו קרובים אחד לשני אני מרגישה מובכת. זה הגיוני?
אימא שלי משפילה וצוחקת עליי כי עדיין יש לי בובה של בובספוג.. הגיוני שאני מרגישה מובכת/ילדה קטנה בגללה..?