16 תשובות
גם אני הייתי ממש מובכת, אבל זה שטויות, המורה בדרך כלל נותן הרגשה טובה. כולם עוברים את זה! בהצלחהה :)
תדברי אין מה לעשות
הכל בסדר זה רק כמה דקות וזה יזרום לך
אנונימית
גם אותי זה מלחיץ אבל זה חשוב כדי לעבור זה יזרום כזה ואת תעברי אני ראיתי את סגנוו השאלות כי עשינו חזרה לא קשה
ממה שאני זוכרת אני גם התביישתי והייתי נורא בלחץ
לבסוף עברתי קיבלתי 100
לבסוף עברתי קיבלתי 100
מה בעיה? למה את לא מדברת איתה בשיעורים?
ואת בטוחה שזה מול המורה? לאדע לנו זה לא
ואת בטוחה שזה מול המורה? לאדע לנו זה לא
תגידי תודה שאת לא עושה אותה מול כל הכיתה קודם כל
וואו מזדהה כל כך
אנונימית
גם אני בהתחלה לא דיברתי (במבחן) והמורה הרגיעה אותי. תנשמי, ותדמייני שאת נמצאת בבית מתכוננת למתכונת, ופשוט תתחילי לדבר. בהצלחה❤
זה קצת מטריד חח
שואל השאלה:
אני שמתי אותה
אני שמתי אותה
אנונימית
זה בסדר גמור אני גם פוחדת מאוד מזה אבל עושים לנו חזרות וזה רק את והמורה בלי אף אחד אחר
אל תדאגי זה רק מול המורה לא יקרה כלום ושיהיה לך בהצלחה וגם מה זאת התמונה המטרידה הזאת
תדברי עם המורה ותגידי לה שמאוד קשה לך ואם יש דרך אחרת
אנונימית
זה רק מול המורה ?
לי מחר יש 0_0
באותו הנושא: