7 תשובות
מה אם היא אתיופית והיא יודעת במה מדובר? ^
אנונימי
שואל השאלה:
^ "אני רק בן אדם" לא נשמה אין מילה כזאת באמהרית.
את הפדיחה שלך עשית
אנונימית
מה הקשר? יש מילה כזאת חברותיי אומרות לי את זה
שואל השאלה:
אין מילה כזאת ואין אני אתיופית וואו הייתי רושמת מה אני חושבת עלייך אבל סטיפס ימחקו לי את זה אז מיותר לרשום
אנונימית
למה את עצבנית לא הבנתי
שואל השאלה:
^ הטמטום כאן
אנונימית
שואל השאלה:
ואוו ועוד פעם את שוברת שיא..
רשמתי בפירוש שזאת לא מילה באמהרית ובגלל זה אני שואלת למה אנשים בארץ אומרים את זה לאתיופים , זאת מילה שהלבנים המציאו בישראל כאילו זה באמהרית אבל לא,אין שום מילה כזאת באמהרית
אז תבררי לפני שאת מקלידה שטויות
אנונימית