8 תשובות
לא
ממליץ רופא.
שואל השאלה:
אמרו לי גנים אבל עדיין מוזר
אנונימית
רופא רופא
למה שזה לא יהיה הגיוני?
גם אני ככה זה גנים
E..
כן, הגיוני. זה לא חריג או משהו אל תדאגי.
זה פשוט נקרא שמירה, שאת נשארת אותו הדבר.
מבחינת משקל או מראה חיצוני את מתכוונת? מבחינת משקל זה לא מאוד תקין שאין מצב שלא עלית אפילו גרם