7 תשובות
כן, ולי אישית לא נוח בכלל
זה מי שאני חושבת שזה ששאל את השאלה
תלוי בתחתון
וזה לפעמים ממש נוח אבל נגיד בגינסים צמודים לפעמים זה פחות נוח
וזה לפעמים ממש נוח אבל נגיד בגינסים צמודים לפעמים זה פחות נוח
מתרגלים
זה לא הכי נוח.
כן זה חוט דק
תלוי כמובן בתחתון
ולא, זה לא מפריע, להפך, לא מרגישים את זה זה כמו ללכת בלי תחתון בכלל
תלוי כמובן בתחתון
ולא, זה לא מפריע, להפך, לא מרגישים את זה זה כמו ללכת בלי תחתון בכלל
זה ממש נוח לדעתי, זה ממש מרגיש ללכת בלי תחתון אבל עם הידיעה שהוא קיים.
יותר חופשי ולפי דעתי יותר מעודן.
יותר חופשי ולפי דעתי יותר מעודן.
באותו הנושא: