18 תשובות
קצת סוכר
סוכר
וויסקי או עם קולה או עם פיוזטי שזה מצויין או נקי לא חושב שזה הולך עם עוד משהו
D.N
לא מערבבים סוכר באלכוהול
D.N
וזה למה??
שואל השאלה:
למה לערבב אן למה שותה?^
אנונימית
משקה ממותק כמו פיוזטי, מיץ תפוזים, קולה, זירו, מה שבא לך, לא מומלץ סוכר
שואל השאלה:
יש רק בלייק ליבל:( נערבב עם קולה
תודה יפים
אנונימית
למה לא לא לערבב סוכר עם אלכוהול
כי זה לא בריא ואפילו מסוכן
נגיד לי אסור
בלאק לייבל וויסקי מצויין עם קולה
D.N
מה מסוכן??
סליחה שאני בור אני אישית שותה נקי
לא מערבבים אלכוהול עם סוכר כי זה מוריד את הכוהל במשקה והוא לא נמס בתוך האלכוהול
D.N
אסור בכללי לערבב אלכוהול עם סוכר לא משנה למי
D.N
יש אנשים שזה מסוכן להם, לא לכולם
אוו אוקיי תודה