78 תשובות
לא ברור לי למה אנחנו חיים אם בסוף מתים
אין תכלית
ובבקשה מאמינים איש איש באמונתו יחיה בבקשה אתם לא תצליחו לשכנע אותנו להאמין באלוקים או ישות עליונה כל שהיא
ובבקשה מאמינים איש איש באמונתו יחיה בבקשה אתם לא תצליחו לשכנע אותנו להאמין באלוקים או ישות עליונה כל שהיא
תכלית העולם זה להיות.
שואל השאלה:
^חחח
פשוט להיות?
מה שאתה אומר בעצם זה שבאנו לעולם כדי לאכול כדי לשתות וכדי לחרבן אתזה אחר כך
חחח אז בואו כולנו "ניהיה"
^חחח
פשוט להיות?
מה שאתה אומר בעצם זה שבאנו לעולם כדי לאכול כדי לשתות וכדי לחרבן אתזה אחר כך
חחח אז בואו כולנו "ניהיה"
אנונימית
יש לי רעיון לתשובה אבל יחסמו לי את התשובה
שואל השאלה:
^טיטאן קורונוס
חחח
מצחיק אותי שאתה חיי בידיעה שאין תכלית לעולם הזה
בשביל מה לך לקום בבוקר?
בשביל מה להמשיך לחיות אם בסוף אתה מת והכל נגמר?
אה?
בשביל מה
ישלך הסבר הגיוני?
ובלי חירטוט שלא שווה שקל.
תודה
^טיטאן קורונוס
חחח
מצחיק אותי שאתה חיי בידיעה שאין תכלית לעולם הזה
בשביל מה לך לקום בבוקר?
בשביל מה להמשיך לחיות אם בסוף אתה מת והכל נגמר?
אה?
בשביל מה
ישלך הסבר הגיוני?
ובלי חירטוט שלא שווה שקל.
תודה
אנונימית
אני לא יודע למה אני ממשיך לחיות פעמיים שניסיתי להתאבד ולא הצלחתי כי אין לי תכלית
(התשובה רצינית לחלוטין)
עריכה: על מה המינוסים??
(התשובה רצינית לחלוטין)
עריכה: על מה המינוסים??
שואל השאלה:
משנה וחצי
אם יש תכלית או אין^
הילד אומר לך שהוא ניסה להתאבד כי הרגיש שאין לו תכלית בעולם הזה
(בנאדם עם תכלית עושה את כל מה שהזכרת.. ! כמו לעשות את מה שהוא אוהב ולהגשים את עצמו .כמו להביא ילדים ולהשאיר בעולם זכר שלו)
משנה וחצי
אם יש תכלית או אין^
הילד אומר לך שהוא ניסה להתאבד כי הרגיש שאין לו תכלית בעולם הזה
(בנאדם עם תכלית עושה את כל מה שהזכרת.. ! כמו לעשות את מה שהוא אוהב ולהגשים את עצמו .כמו להביא ילדים ולהשאיר בעולם זכר שלו)
אנונימית
התכלית היא שניתנו לנו בערך 80 שנים לנסות להגיע למקסימום שלנו, לעשות כמה שיותר ולחוות כמה שיותר ואז לתת לילדים והנכדים שלך להמשיך אותך. רוב התכלית היא ליצור דור חדש שימשיך את המורשת שלך ולחנך אותו להוציא מעצמו כמה שיותר. את אומרת שלאטאיסטים אין תכלית כאילו לחיות לנצח בגן עדן זה יותר תכלית מלאכול ולחרבן.
שואל השאלה:
dak173
ממ נורא מעניין מה שאתה אומר
ומי נתן לך 80 שנה?
מהיכן הם ניתנו לך בדיוק?
(לא מצפה לתשובה )
כן כן אנלא מצפה לתשובה ובוחרת לשאול בכל זאת !
.
רק כדי להוכיח לך כמה אתה סותר את עצמך
וחבל
dak173
ממ נורא מעניין מה שאתה אומר
ומי נתן לך 80 שנה?
מהיכן הם ניתנו לך בדיוק?
(לא מצפה לתשובה )
כן כן אנלא מצפה לתשובה ובוחרת לשאול בכל זאת !
.
רק כדי להוכיח לך כמה אתה סותר את עצמך
וחבל
אנונימית
שואל השאלה:
^אביב
זה תיאור מטאפורי כל כך ילדותי ולא בוגר
(מי אמר לך משקפיים? אולי הוא שם עדשות)
^אביב
זה תיאור מטאפורי כל כך ילדותי ולא בוגר
(מי אמר לך משקפיים? אולי הוא שם עדשות)
אנונימית
מי אמר שמישהו נתן אולי זה טבעי?? מן הסתם את מסכימה עם הזכויות בטבעיות ואת יודעת שאין מי שנותן אותם זה טבעי אז אותו דבר
שואל השאלה:
^שאתה אומר טבעי
למה אתה מתכוון?
מי מקיים את הטבע?
^שאתה אומר טבעי
למה אתה מתכוון?
מי מקיים את הטבע?
אנונימית
מי אמר שהוא לט קיים מאז ומעולם
נגיד ויש אלוקים מי ברא אותו??
נגיד ויש אלוקים מי ברא אותו??
מה זה מי מקיים את הטבע? זה הטבע! גם התנך לא טוען שמישהו מקיים את הטבע... ומי שסותרת את עצמה זאת את, טוענת שחיים של 80 שנה הם בלי תכלית אבל חיי נצח בגן עדן זה חיים עם תכלית
שואל השאלה:
טיטאן^
אין נגיד!
ואין בורא לבורא!
מתי תבינו את הנוסחה הפשוטה..
אם אלוקים הוא בורא עולם
למה שיהיה לו בורא?
הרי הוא הבורא!
אין שני לו
הוא ראשון והוא אחרון
אין עוד מלבדו אין כמוהו
הוא תמיד היה תמיד יהיה
יש מבין?!
תודה.
טיטאן^
אין נגיד!
ואין בורא לבורא!
מתי תבינו את הנוסחה הפשוטה..
אם אלוקים הוא בורא עולם
למה שיהיה לו בורא?
הרי הוא הבורא!
אין שני לו
הוא ראשון והוא אחרון
אין עוד מלבדו אין כמוהו
הוא תמיד היה תמיד יהיה
יש מבין?!
תודה.
אנונימית
שואל השאלה:
^dak173
אל תגיד מה התנך טוען
כל עוד אנלך שמץ של מושג מזה בכלל
אז אל..פשוט אל
^dak173
אל תגיד מה התנך טוען
כל עוד אנלך שמץ של מושג מזה בכלל
אז אל..פשוט אל
אנונימית
אם את אומרת שיש בורא לכל דבר אז גם לאלוקים יש בורא
תנ''ך זה הספר המקודש ללאום ולכן היהודי והוא מקור אמונתם
וחוץ מזה ביקשתי ממך אל תנסי לשכנע אותי אין לי ראש לדתות עכשיו
שואל השאלה:
^טיטאן
מעולם לא אמרתי אתזה
ואני גם לא אגיד אתזה
אתה המצאת אתזה הרגע
^טיטאן
מעולם לא אמרתי אתזה
ואני גם לא אגיד אתזה
אתה המצאת אתזה הרגע
אנונימית
אז מה את כן אומרת??
שואל השאלה:
טיטאן
אין לך ראש לדתות
סבבה
אבל למדע...?
פששי איזה ראש פתוח שמע
טיטאן
אין לך ראש לדתות
סבבה
אבל למדע...?
פששי איזה ראש פתוח שמע
אנונימית
שואל השאלה:
^מה שאני כן אומרת זה שיש בורא אחד לעולם הזה!
אחד ויחיד
תמיד היה
תמיד יהיה
^מה שאני כן אומרת זה שיש בורא אחד לעולם הזה!
אחד ויחיד
תמיד היה
תמיד יהיה
אנונימית
גם למדע אין לי כח כמו שכתבתי בהודעה הראשונה אין תועלת בלהיות חי גם המדע וגם הדת שניהם דברים דפוקים בנוסף למדע יש הוכחות לעומת היהדות
שואל השאלה:
^חח את שואלת מי אני
ועונה לעצמך
ממש מקסימה
אז היי אם עדיין לא הבנת אני אנונימית :)
(ואני אכן מודעת לרמת הבקיאות הרדודה שלהם בספר עקב תשובות שעולות כאן.)
תודה והמשך יום טוב
אביל מורטי ~
^חח את שואלת מי אני
ועונה לעצמך
ממש מקסימה
אז היי אם עדיין לא הבנת אני אנונימית :)
(ואני אכן מודעת לרמת הבקיאות הרדודה שלהם בספר עקב תשובות שעולות כאן.)
תודה והמשך יום טוב
אביל מורטי ~
אנונימית
לביקורת המקרא יש ידע פי אלף ממה שיש לך והם לא מאמינים אז מה את רוצה??
שואל השאלה:
^הוכחות יש בשפע
השאלה אם את מעונינת להקשיב
או להפריח ולנסות לקטול כל מה שאגיד
.
כי זה לא משנה מה אני אגיד
מי שלא רוצה להאמין
לא יאמין גם אם הקב"ה בכבודו ובעצמו יתגלה אליו
אז בבקשה..
^הוכחות יש בשפע
השאלה אם את מעונינת להקשיב
או להפריח ולנסות לקטול כל מה שאגיד
.
כי זה לא משנה מה אני אגיד
מי שלא רוצה להאמין
לא יאמין גם אם הקב"ה בכבודו ובעצמו יתגלה אליו
אז בבקשה..
אנונימית
אם אלוהים יתגלה אלי ויוכיח לי שהוא אלהים ולא איזה קוסם עם שאיפות גדולות אז אני אאמין כי עובדה הוא מולי
כי אנחנו תבנית. כל אחד מאיתנו הוא תבנית. אפשר להגדיר מי אנחנו מבחינה ביולוגית ומבחינה פילוסופית. מבחינה ביולוגית כל אחד מאיתנו עשוי מתאים. כל תא אין לו תבונה, אין לו רצון ואין לו משהו שיפעל כמנגנון של עצם חי. כל האטומים יש להם קוד דנא וביחד כמה אטומים יוצרים איברים שמתפקדים אצלנו בגוף, שיוצרים אותנו. אנחנו לא יכולים לחיות ולהתקיים בלי האטומים אבל אטומים יכולים להתקיים בלעדינו. במהלך החיים כל הזמן בגוף מתחלפים לפחות 7 פעמים, כלומר האטומים שבונים אותך היום שונים מלפני כמה שנים, בנאדם בממוצע "מת" כ7-8 פעמים. יש המון מה להסביר בנושא ואין לי כח להקליד הכל.
מבחינה פילוסופית אנחנו תבנית, אנחנו קונספט של היקום הזה שצפה בזמן ובמרחב.
מבחינה פילוסופית אנחנו תבנית, אנחנו קונספט של היקום הזה שצפה בזמן ובמרחב.
שואל השאלה:
^^ישך אתזה ביותר חירטוטיישן??
כי אני אשמח לעוד תשובות כאלו משעשעות
^^ישך אתזה ביותר חירטוטיישן??
כי אני אשמח לעוד תשובות כאלו משעשעות
אנונימית
בבקשה נלקח מכאן
https://youtu.be/jqvmkdukzt4
https://youtu.be/jqvmkdukzt4
שואל השאלה:
^חח מצחיקים אלה שלוקחים את הציניות רחוק
^חח מצחיקים אלה שלוקחים את הציניות רחוק
אנונימית
שואל השאלה:
^^^^^חח חח חח חח
חבל חבל על הרבה דברים ..
כילו שזה מעניין לי מה המין שלך
מצידי תיהיה לא מוגדר ..
תה בספק על הרבה דברים שמתי לב
שיהיה לך בכיף עם הביטויים שך
(אגב עניתי גם בסוגשל ציניות סורי אם זה גבוהה מידי לרמת האייקיו :) שלך
אנסה יותר להתחשב .)
כי לפי התשובות שלך אפשר להבין בקלות במה מדובר...
אגב הדדי לגמרי בנוגע לנושא של להכיר
נ.ב
חמוד?
לא זכור לי שציינתי תואר שכזה,
זה ניסיון להתחכמות?
אהבתי את החשיבה :
אתה אכן לא חבר שלי
(וואלה גם לא במקרה_במכוון)
שלום שלום
ולא להתראות..
אביל מורטי החמודה ^
^^^^^חח חח חח חח
חבל חבל על הרבה דברים ..
כילו שזה מעניין לי מה המין שלך
מצידי תיהיה לא מוגדר ..
תה בספק על הרבה דברים שמתי לב
שיהיה לך בכיף עם הביטויים שך
(אגב עניתי גם בסוגשל ציניות סורי אם זה גבוהה מידי לרמת האייקיו :) שלך
אנסה יותר להתחשב .)
כי לפי התשובות שלך אפשר להבין בקלות במה מדובר...
אגב הדדי לגמרי בנוגע לנושא של להכיר
נ.ב
חמוד?
לא זכור לי שציינתי תואר שכזה,
זה ניסיון להתחכמות?
אהבתי את החשיבה :
אתה אכן לא חבר שלי
(וואלה גם לא במקרה_במכוון)
שלום שלום
ולא להתראות..
אביל מורטי החמודה ^
אנונימית
יפה שאת שואלת שאלה אטאיסטים ואז רבה עם מי שעונה לך... תשאלי פעם הבאה מאמינים תשמעי מה שתרצי לשמוע
שואל השאלה:
^
יפה שאתה מחליט לי מה לשאול פעם הבאה...
ואני יענה בהתאם למי שעונה לי בהתאם!
מישו רק ינסה לצאת עליי במאה
אני יצא עליו ב300.וכן הלאה
יש מבין?
יופי.
שמחה שהבהרנו את הענין
להת'
^
יפה שאתה מחליט לי מה לשאול פעם הבאה...
ואני יענה בהתאם למי שעונה לי בהתאם!
מישו רק ינסה לצאת עליי במאה
אני יצא עליו ב300.וכן הלאה
יש מבין?
יופי.
שמחה שהבהרנו את הענין
להת'
אנונימית
כן רק שאף אחד לא יצא עליך ועדיין יצאת על אנשים, אם את לא רוצה לשמוע את התשובות למה שתשאלי שאלה? תצאי על מי שבא לך כמה שבא לך, זה שאת יוצאת על אנשים בלי להסביר או לתת נימוקים זה כבר הבנתי בתחילת הדיון, לא הייתי צריך את ההודעה הזאת שתסביר לי
שואל השאלה:
אם אין צורך בהסברים מיותרים
למה אתה כאן ממשיך להקליד לי?
(לא חבל על האצבעות?).
ולא לא משעמם לי בחיים כדי לצאת סתם על אנשים בלי סיבה
אם זה ככ מעניין לך כמו שאני רואה.
דפדף תקרא מהתחלה את התשובות ותבין..
אם אין צורך בהסברים מיותרים
למה אתה כאן ממשיך להקליד לי?
(לא חבל על האצבעות?).
ולא לא משעמם לי בחיים כדי לצאת סתם על אנשים בלי סיבה
אם זה ככ מעניין לך כמו שאני רואה.
דפדף תקרא מהתחלה את התשובות ותבין..
אנונימית
שואל השאלה:
^מבחינתי היא נגמרה לפני 40 דקות.
נא לא להוסיף בדברי סרק מיותרים תודה
אין צורך
אביל מורטי~
^מבחינתי היא נגמרה לפני 40 דקות.
נא לא להוסיף בדברי סרק מיותרים תודה
אין צורך
אביל מורטי~
אנונימית
קראתי, ענו לך את דעתם ההגיונית לשאלה שאת עצמך שאלת אותם ויצאת עליהם כי את חושבת אחרת.
את לא באת לדון, את באת לצאת על אנשים ולהפיץ את הדעה שלך
את לא באת לדון, את באת לצאת על אנשים ולהפיץ את הדעה שלך
שואל השאלה:
^^
"ולהפיץ את הדעה שלך"
מצטערת אבל ישלך טעות בשורה הזאת
ולכן מחובתי להגיב.
זו לא הדעה שלי.
אין לזה אפילו הגדרה של דיעה
זה נטו המציאות !
יכול לקבל אותה ויכול גם לא.
זה נתון לבחירתך(רק אל תתכחש)
תיהיה בטוח שהיא לא רק המציאות שלי
ישתבח שמו היא מספיק מופצת בעולם כדי שאני אבוא ואנסה להפיץ אותה בתור שאלה באתר סטיפס!
אי לכך ובהתאם לזאת..
יש כאן עשרות תגובות טעונות וחסרות תוכן מילולי שמסרבים ומתכחשים לאמת !
(שמכאיבה להם ומכבידה עליהם)
זו זכותי המלאה לענות בהתאם
ולהשיב להם.
זו השאלה שלי!
ואני בוחרת מה לענות ואיך לענות
זה הכל
שוב .
אנחנו נסיים כאן
אלא אם כן תגיב שוב תגובה מיותרת שאצטרך שוב להוציא עליה אנרגיה ולהקליד ....
^^
"ולהפיץ את הדעה שלך"
מצטערת אבל ישלך טעות בשורה הזאת
ולכן מחובתי להגיב.
זו לא הדעה שלי.
אין לזה אפילו הגדרה של דיעה
זה נטו המציאות !
יכול לקבל אותה ויכול גם לא.
זה נתון לבחירתך(רק אל תתכחש)
תיהיה בטוח שהיא לא רק המציאות שלי
ישתבח שמו היא מספיק מופצת בעולם כדי שאני אבוא ואנסה להפיץ אותה בתור שאלה באתר סטיפס!
אי לכך ובהתאם לזאת..
יש כאן עשרות תגובות טעונות וחסרות תוכן מילולי שמסרבים ומתכחשים לאמת !
(שמכאיבה להם ומכבידה עליהם)
זו זכותי המלאה לענות בהתאם
ולהשיב להם.
זו השאלה שלי!
ואני בוחרת מה לענות ואיך לענות
זה הכל
שוב .
אנחנו נסיים כאן
אלא אם כן תגיב שוב תגובה מיותרת שאצטרך שוב להוציא עליה אנרגיה ולהקליד ....
אנונימית
כמובן שאגיב...
אלוהים זו המצאה והתנך הכניס הרבה מאוד כסף ונתן הרבה מאוד שליטה למי שכתב אותו ולממשיכיו... זאת המציאות, לא המציאות הדימיונית שאת מנסה להטיף לנו. לקרוא לזה מציאות זה לא להיות מחובר למציאות...
"מספיק מופצת בעולם" כמה מיליונים בודדים שמחציתם בכלל רפורמים מתוך 8 מיליארד זה מספיק מופצת בעולם לטענתך? את בדעת מיעוט, מיעוט מאוד מאוד קטן ולא משמעותי ביחס לכלל, מצטער להרוס לך
ערב טוב לך ולכל מי שהשתתף בדיון המקסים, נראה לי שאסיים פה
אלוהים זו המצאה והתנך הכניס הרבה מאוד כסף ונתן הרבה מאוד שליטה למי שכתב אותו ולממשיכיו... זאת המציאות, לא המציאות הדימיונית שאת מנסה להטיף לנו. לקרוא לזה מציאות זה לא להיות מחובר למציאות...
"מספיק מופצת בעולם" כמה מיליונים בודדים שמחציתם בכלל רפורמים מתוך 8 מיליארד זה מספיק מופצת בעולם לטענתך? את בדעת מיעוט, מיעוט מאוד מאוד קטן ולא משמעותי ביחס לכלל, מצטער להרוס לך
ערב טוב לך ולכל מי שהשתתף בדיון המקסים, נראה לי שאסיים פה
אנחנו חיים כדי לחיות את החיים האלו.
תחשבי על זה ככה
אם כל פעם אנחנו חיים בשביל מה שיבוא אחר כך
מהי התכלית בסוף? מהי התכלית של הדבר האחרון?
אם אנחנו חיים בשביל החיים שאחרי המוות, מהי תכליתם? ולמה, אם ככה, אנחנו חיים את החיים האלו ולא מתים ישר כדי להגיע אליהם? זה מעגל אינסופי, שבסופו לא נמצא כלום, משהו אמיתי שהוא התכלית של החיים שלנו.
אנחנו חיים לשם החיים. לא בשביל משהו שיגיע אחרי החיים. אין מטרה לחיים, יש מטרות בתוך החיים. לחיים האלו יכולים להיות השלכות על החיים הבאים, במידה ואת מאמינה בהם, והם יכולים להיות פשוט... קיימים ללא תכלית אחת גדולה . יכול להיות שהם גם יימים בשביל להמשיך חיים אחרים שיבואו אחרינו. להתפתחות הכללית של העולם, פשוט.. כי ככה הטבע עובד.
סיימתי להיות פילוסופית להיום
תחשבי על זה ככה
אם כל פעם אנחנו חיים בשביל מה שיבוא אחר כך
מהי התכלית בסוף? מהי התכלית של הדבר האחרון?
אם אנחנו חיים בשביל החיים שאחרי המוות, מהי תכליתם? ולמה, אם ככה, אנחנו חיים את החיים האלו ולא מתים ישר כדי להגיע אליהם? זה מעגל אינסופי, שבסופו לא נמצא כלום, משהו אמיתי שהוא התכלית של החיים שלנו.
אנחנו חיים לשם החיים. לא בשביל משהו שיגיע אחרי החיים. אין מטרה לחיים, יש מטרות בתוך החיים. לחיים האלו יכולים להיות השלכות על החיים הבאים, במידה ואת מאמינה בהם, והם יכולים להיות פשוט... קיימים ללא תכלית אחת גדולה . יכול להיות שהם גם יימים בשביל להמשיך חיים אחרים שיבואו אחרינו. להתפתחות הכללית של העולם, פשוט.. כי ככה הטבע עובד.
סיימתי להיות פילוסופית להיום
שואל השאלה:
^
אני אשמח לעותק של זה...
רק המלצה קטנה..
פעם הבאה תנסי יותר לסבן ..
תכניסי עוד קצת חירטוטים שיראה אמין לפחות עבורי שמעי זה מאוד שיעשע אותי חח חח
נורא הנעמת לי
במיוחד המשפט האחרון היה פצצה
"כי.. ככה הטבע עובד"
חייבת לציין שגיחכתי קלות.
איזה טבע חכם ומתוחכם ישלנו אה?
ממש הפלא ופלא
( חח רק שכחת פרט קטן ומהותי ש מי שאחראי על קיום הטבע פי כמה וכמה יותר חכם)
פילוסופיה מדהימה ישלך
(קיבלתי שחרחורת רק מלקרוא אתזה)
.
המשך ערב טוב
קחי לתשומת ליבך את הפרטים הקטנים
^
אני אשמח לעותק של זה...
רק המלצה קטנה..
פעם הבאה תנסי יותר לסבן ..
תכניסי עוד קצת חירטוטים שיראה אמין לפחות עבורי שמעי זה מאוד שיעשע אותי חח חח
נורא הנעמת לי
במיוחד המשפט האחרון היה פצצה
"כי.. ככה הטבע עובד"
חייבת לציין שגיחכתי קלות.
איזה טבע חכם ומתוחכם ישלנו אה?
ממש הפלא ופלא
( חח רק שכחת פרט קטן ומהותי ש מי שאחראי על קיום הטבע פי כמה וכמה יותר חכם)
פילוסופיה מדהימה ישלך
(קיבלתי שחרחורת רק מלקרוא אתזה)
.
המשך ערב טוב
קחי לתשומת ליבך את הפרטים הקטנים
אנונימית
שמעי לקרוא על טבע וגדולתו כשיש לך אפס הבנה במדעים זה באמת לא פשוט, אותי אישית יותר מצחיקה הבורות שלך וחוסר ההבנה הבסיסית במדע אבל כל אחד וההומור שלו
אנחנו לא כאן כי מישהו רצה שנהיה כאן. אנחנו כאן כי זה הגיוני. תיאורטית, בכל מקום שנמצא באזור עם טמפרטורה מתאימה ואטמוספירה וקרקע מתאימות, זה רק עניין של זמן עד שיתקיימו חיים. אנחנו התפתחנו מכך, והרבה מהתגובות שלנו לעולם אפשר לנתח בתור אינסטינקטים הישרדותיים, כי פחות אנשים היו שורדים אם לא היו לנו אותם. מה שכן, אנחנו עדיין מרגישים רגשות שאנחנו מייחסים להם מספיק חשיבות כדי להחליט את ההחלטות שלנו לפיהם, אז אנחנו כאן כדי לרצות אותם בדרך שאנחנו נבחר. כל עוד אנחנו לא מפריעים לאף אחד בזה.
שואלת השאלה, בפעם הבאה שאת שואלת שאלה תוודאי רק שאת מספיק חכמה בשביל להבין את התשובות שלה
שואל השאלה:
^משיב התשובה, בפעם הבאה
(מקווה שלא תיהיה) שאתה מחליט לענות לתשובה שלי תוודא שני דברים!
א' שאתה מספיק חכם על מנת להבין את השאלה שלי
וב' על מנת להבין את התשובות שעניתי למשיבים שלי
תודה והמשך ערב קסום.
^משיב התשובה, בפעם הבאה
(מקווה שלא תיהיה) שאתה מחליט לענות לתשובה שלי תוודא שני דברים!
א' שאתה מספיק חכם על מנת להבין את השאלה שלי
וב' על מנת להבין את התשובות שעניתי למשיבים שלי
תודה והמשך ערב קסום.
אנונימית
^
א' הסיבות שלך הן סיבה אחת. (קפטן אוביוס)
ב' אם את לא באת בראש פתוח לשיחה כזאת, אל תפתחי אותה.
ג' קסם הוא מעשה אסור לפי התנ"ך.
א' הסיבות שלך הן סיבה אחת. (קפטן אוביוס)
ב' אם את לא באת בראש פתוח לשיחה כזאת, אל תפתחי אותה.
ג' קסם הוא מעשה אסור לפי התנ"ך.
צר לי לבשר לך אבל התשובות שלך הן ברמה של ילדה עצבנית בכיתה ג שלא מוכנה להקשיב לאף אחד ועוד לא מצליחה להתנסח כראוי. לא צריך להפעיל את החשיבה יותר מידי כדי להבין... אני מניח שזאת גם הסיבה שאת מאנונימי
שואל השאלה:
^
א' הסיבות שלי הן סיבות שלי
ב' מעולה שציינת "אם"
ומכיוון שהסעיף לא נוגע אליי
לכן אדלג עליו.
ג' נו ברור ..כישפתי אותך הרגע בקסם מיוחד מאוד מאוד באמצעות זה שאיחלתי כמובן מתוך נימוס ערב קסום!
הסבר שנועד לאנשים מהסוג שלך:
(הכוונה לביטוי אירוני מטאפורי)
צר לי אני מבינה שזה גבוהה מידיי לרמת האיי קיו שנתונה לך ...
אשתדל להתחשב יותר ^_^
או שלא...........
ערב קסום שיהיה :)
^
א' הסיבות שלי הן סיבות שלי
ב' מעולה שציינת "אם"
ומכיוון שהסעיף לא נוגע אליי
לכן אדלג עליו.
ג' נו ברור ..כישפתי אותך הרגע בקסם מיוחד מאוד מאוד באמצעות זה שאיחלתי כמובן מתוך נימוס ערב קסום!
הסבר שנועד לאנשים מהסוג שלך:
(הכוונה לביטוי אירוני מטאפורי)
צר לי אני מבינה שזה גבוהה מידיי לרמת האיי קיו שנתונה לך ...
אשתדל להתחשב יותר ^_^
או שלא...........
ערב קסום שיהיה :)
אנונימית
הוא אומר לך שאסור לעשות קסם ואת עשית......
השאלה שלך היא לא הבעיה פה, היא פשוטה מאוד להבנה, קצרה ולעניין. הבעיה היא התשובה, היא ארוכה ומסובכת, עם המון ידע, עובדות ומחקריים עומדים מאחוריה, מבססים אותה. ולפי התגובות שלך פה, אני רואה שבחרת בתשובה שקלה להבנה, אמנם בלי שום הוכחות ועובדות מאחוריה, אך תשובה שלא דורשת הרבה הבנה וחשיבה. לכן יותר קל לבחור בה, נכון?. וגם לפי התשובות שלך אני רואה שאת אולי לא מבינה את התשובות שרושמים לך, ובמקום לעצור רגע, לקרוא אותם פעמיים או שלושה ולנסות להבין אותם ( את לא חייבת להסכים איתם, רק לראות למה הם מתכוונים), את מתעצלת ועונה בצורה כל כך ב'יצית ומגעילה. תחשבי טיפה מעבר, שואלת השאלה, תסתכלי על התמונה הגדולה. את חייה באשליה וכך גם חלק גדול מהעולם, ולצאת מאותה אשליה לא יקרה ברגע, זה יקח זמן, אך זה כן קורה, תופעת החילון.
תנסי להיות בן אדם יותר ביקורתי, תקשיבי, תחשבי על דברים ותנסי להבין אותם, תהיי סקרנית ותשאלי שאלות, ברגע שכל העובדות יונחו על השולחן, התשובה לשאלה שלך תהייה לך מול הפנים. האנשים שעונים לך פה מביאים לך עובדות, ואם הן נראות לך כמו בולשיט, מעולה! מי את שתאמיני לכל דבר שאומרים לך, לא משנה אם זה תומך בדעה שלך או סותר אותה. אז תפתחי את האינטרנט ותפתחי את הספרים ותתחילי לקרוא ולמצוא מה באמת נכון!
תנסי להיות בן אדם יותר ביקורתי, תקשיבי, תחשבי על דברים ותנסי להבין אותם, תהיי סקרנית ותשאלי שאלות, ברגע שכל העובדות יונחו על השולחן, התשובה לשאלה שלך תהייה לך מול הפנים. האנשים שעונים לך פה מביאים לך עובדות, ואם הן נראות לך כמו בולשיט, מעולה! מי את שתאמיני לכל דבר שאומרים לך, לא משנה אם זה תומך בדעה שלך או סותר אותה. אז תפתחי את האינטרנט ותפתחי את הספרים ותתחילי לקרוא ולמצוא מה באמת נכון!
שואל השאלה:
^^dak173
תנחומי על הצרה שברצונך לבשר לי.
למען האמת התנסחתי עד כה באופן מרשים בהחלט! בהשוואה לשאר כאן..
אגב אשמח לפגוש ילדה בכיתה ג שתצליח להתנסח באופן הזה.
תראה.. זה לא ככ מסובך להבין וגם לא מצריך חשיבה מרובה
להניח השערות על היותי אנונימית?
לא מומלץ.
להניח את הראש קצת על הכרית?
אכן מומלץ.
אם כך, במקום להניח השערות חסרות טעם
(שזה לא התחום שלך ככל הנראה)
לא יזיקו לך קצת שעות שינה.
בהצלחה עם זה
*
אם תשים לב זו הפעם השלישית שאנו נפרדים לשלום
אבל לא..
משום מה אתה מסרב להניח לשאלתי
אתה בוחר להגיב לי שוב. ושוב. ושוב..
אני בסוף אתעייף מהלהגיב.
רק אומרת..
^^dak173
תנחומי על הצרה שברצונך לבשר לי.
למען האמת התנסחתי עד כה באופן מרשים בהחלט! בהשוואה לשאר כאן..
אגב אשמח לפגוש ילדה בכיתה ג שתצליח להתנסח באופן הזה.
תראה.. זה לא ככ מסובך להבין וגם לא מצריך חשיבה מרובה
להניח השערות על היותי אנונימית?
לא מומלץ.
להניח את הראש קצת על הכרית?
אכן מומלץ.
אם כך, במקום להניח השערות חסרות טעם
(שזה לא התחום שלך ככל הנראה)
לא יזיקו לך קצת שעות שינה.
בהצלחה עם זה
*
אם תשים לב זו הפעם השלישית שאנו נפרדים לשלום
אבל לא..
משום מה אתה מסרב להניח לשאלתי
אתה בוחר להגיב לי שוב. ושוב. ושוב..
אני בסוף אתעייף מהלהגיב.
רק אומרת..
אנונימית
^^תודה רבה. ^^^^תחשבי פעמיים לפני שאת מעליבה אי קיו. כרגע העלבת את האי קיו של 127 אנשים מתוך 128.
שואל השאלה:
^אהבתי את הדיוק
^אהבתי את הדיוק
אנונימית
^^^את מחמיאה לרמת הסיבוך של מה שאת יודעת, ולניסוח שלך אפילו יותר. אני אומר שזה הזמן שלך להניח את הראש על הכרית. את בהחלט נשמעת עייפה מהטון שאני מדמיין על הטקסט.
שואל השאלה:
^
"אני אומר..."
ואוו כפיים אז אתה אומר
נו וו?
מה הלאה? איך מתקדמים
זה מוביל לאנשהו?
לא.שאני אדע
נ.ב
על "כל הזכויות שמורות.." שמעת?
לא זכור לי שהסכמתי לך להשתמש בניסוח שלי.
(חחח אתה מדמיין את הטון דיבור שלי על פי טקסט! ועוד אני זאת שאמורה להניח ראש? חח חח לא נשמע קצת מופרך?)
^
"אני אומר..."
ואוו כפיים אז אתה אומר
נו וו?
מה הלאה? איך מתקדמים
זה מוביל לאנשהו?
לא.שאני אדע
נ.ב
על "כל הזכויות שמורות.." שמעת?
לא זכור לי שהסכמתי לך להשתמש בניסוח שלי.
(חחח אתה מדמיין את הטון דיבור שלי על פי טקסט! ועוד אני זאת שאמורה להניח ראש? חח חח לא נשמע קצת מופרך?)
אנונימית
בת כמה את?
^^לפי מה שהבנתי עד עכשיו, את מחמיאה לעצמך שוב בזה שאת אומרת שגנבתי את הניסוח שלך. מסקנה (רק שתדעו כמה חכם אני): את חושבת על עצמך דברים הרבה יותר גדולים מהמציאות, או לא יודעת מה הפירוש של זכויות יוצרים.
"התנסחתי עד כה באופן מרשים בהחלט"
בואי ואתן לך כמה דוגמאות:
"*ומכיוון* שהסעיף לא נוגע אלי *לכן* אדלג עליו"
"דיעה"
"ואני יענה"
"בהתאם למי שעונה לי בהתאם"
"מישו"
"אני יצא"
*אנלך שמץ של מושג"
"אנלא"
מניתי לך פה מספר דוגמאות לניסוח לא כל כך מרשים אם לאמר זאת בעדינות.
להתנשא עם שפה כאילו גבוה זה לא קשה ולא באמת מצריך חוכמה... כדי לדון ברמה גבוהה, להקשיב לנימוקים המנוגדים לדעתך ולענות בנימוקים משלך, בשביל זה כבר צריך משהו בקודקוד ואת זה כפי שראינו את לא מסוגלת לעשות
בואי ואתן לך כמה דוגמאות:
"*ומכיוון* שהסעיף לא נוגע אלי *לכן* אדלג עליו"
"דיעה"
"ואני יענה"
"בהתאם למי שעונה לי בהתאם"
"מישו"
"אני יצא"
*אנלך שמץ של מושג"
"אנלא"
מניתי לך פה מספר דוגמאות לניסוח לא כל כך מרשים אם לאמר זאת בעדינות.
להתנשא עם שפה כאילו גבוה זה לא קשה ולא באמת מצריך חוכמה... כדי לדון ברמה גבוהה, להקשיב לנימוקים המנוגדים לדעתך ולענות בנימוקים משלך, בשביל זה כבר צריך משהו בקודקוד ואת זה כפי שראינו את לא מסוגלת לעשות
אני קורא התבטאות של כעס. שינה עוזרת עם זה. פשוט מאוד. אפרופו, אם שניים אומרים לך שאת שיכורה, תעשי לי טובה, לכי לישון.
שואל השאלה:
^dak173
איזה מעריץ ישלנו פה ואוו
מגיע לך כופיים
אשכרה ציטטת ניסוחים שלי
עבודה טובה חייל
כל הכבוד!
(למרות שטעון שיפור)
חח אני חדת הבחנה לעומתך
ולך אין את ההבחנה הבסיסית ביותר של אם-מילת שאלה,תנאי.ל.עם-מילת הוספה
פשוט וקל ..
ואם גם בזה נכשלת
זה אומר הרבה מאוד!
לבחור בן 19 אם כל הכבוד
אה אופסי *עם כל הכבוד ^_^
(אגב..רב הניסוחים שלי טבולים בציניות טהורה בתוספת אירוניה חריפה אך לעיתים פלפלית וקוטלת שמשאירה טעם מתוק )
הבנתי שזה פרט שנורא חשוב לציין עקב אי הבנה מוחלטת בנוגע לכל מה שקשור להתנסחות מטאפורית כמו זאת
וחבל..
12 שנות לימוד..
בגרות מלאה..
הם חלק מהסיבה
^dak173
איזה מעריץ ישלנו פה ואוו
מגיע לך כופיים
אשכרה ציטטת ניסוחים שלי
עבודה טובה חייל
כל הכבוד!
(למרות שטעון שיפור)
חח אני חדת הבחנה לעומתך
ולך אין את ההבחנה הבסיסית ביותר של אם-מילת שאלה,תנאי.ל.עם-מילת הוספה
פשוט וקל ..
ואם גם בזה נכשלת
זה אומר הרבה מאוד!
לבחור בן 19 אם כל הכבוד
אה אופסי *עם כל הכבוד ^_^
(אגב..רב הניסוחים שלי טבולים בציניות טהורה בתוספת אירוניה חריפה אך לעיתים פלפלית וקוטלת שמשאירה טעם מתוק )
הבנתי שזה פרט שנורא חשוב לציין עקב אי הבנה מוחלטת בנוגע לכל מה שקשור להתנסחות מטאפורית כמו זאת
וחבל..
12 שנות לימוד..
בגרות מלאה..
הם חלק מהסיבה
אנונימית
אף אחד מאיתנו לא בן 19. אפרופו חדות אבחנה. ואני לא מבין מה צוטטתי. אני אשמח לדוגמה.
שואל השאלה:
^^
"שינה עוזרת עם זה"
ואי תודה רבה דוקטור.
אפשר רק מרשם?
אני פשוט צריכה כדורים לכאבי ראש שעשית לי -_-
חח
חח
מצטערת אבל לא מתחשק לי
"לעשות לך טובה"
ואלך לישון כשאתחשק לי
תודה בכל במקרה על הדאגה!
^^
"שינה עוזרת עם זה"
ואי תודה רבה דוקטור.
אפשר רק מרשם?
אני פשוט צריכה כדורים לכאבי ראש שעשית לי -_-
חח
חח
מצטערת אבל לא מתחשק לי
"לעשות לך טובה"
ואלך לישון כשאתחשק לי
תודה בכל במקרה על הדאגה!
אנונימית
מה עם הדוגמה לציטוט?
שואל השאלה:
^
אויש "אפרופו" הזכרת כבר בתגובה הקודמת..לא?
לפי הנתונים בשטח אתה דיי רעב
בהתחשב בעובדה שהפרופיל שלך הוא חטיף שוקולוד ...
או או או כמה חדות הבחנה ^_^
^
אויש "אפרופו" הזכרת כבר בתגובה הקודמת..לא?
לפי הנתונים בשטח אתה דיי רעב
בהתחשב בעובדה שהפרופיל שלך הוא חטיף שוקולוד ...
או או או כמה חדות הבחנה ^_^
אנונימית
מאולץ. ולא עונה על השאלה.
אנחנו לא חיים בשביל משהו, אנחנו פשוט חיים. לשום דבר אין מטרה, לאף כוח עליון לא אכפת ממך וכולנו נמות ותולעים יאכלו את הגופות המצחינות שלנו.
שואל השאלה:
^^חש מוקטל. אך ממשיך לנסות
^^חש מוקטל. אך ממשיך לנסות
אנונימית
שואל השאלה:
^אשכרה "סתם גותית משועממת"
קלעת בול הכינוי מדהים.
(קבעת הרגע שלאף כוח עליון לא כפת ממני) באיזה רשות ? ובאיזה קטע?
אה עזבי שכחתי שדיברתם אתמול
^אשכרה "סתם גותית משועממת"
קלעת בול הכינוי מדהים.
(קבעת הרגע שלאף כוח עליון לא כפת ממני) באיזה רשות ? ובאיזה קטע?
אה עזבי שכחתי שדיברתם אתמול
אנונימית
תודה רבה לך, אדם מקסים שכמותך.
אני לא זה שמעליב את כל מי שבא ויש לו דעות אחרות משלך בלי התגרות. כל הקטע הזה פשוט נוטף מחוסר ביטחון. נתת מינוס לאלו שרק מביעים את דעתם. נראה לי שנמאס לי מזה. אני הולך לישון. הייתי מנסה את זה גם, כי זה עוזר לתפקוד תקין של המוח.
שואל השאלה:
חשיבה תקינה ביותר^
סוף סוף משהו חכם ונכון.
אה ולילה קסום שיהיה
(אברה קדברה שופי כישופי )
.
.
פוף
אני פשוט קוסמת ועוברת על התנ"ך
^^כפי שהוזכר לעיל
חשיבה תקינה ביותר^
סוף סוף משהו חכם ונכון.
אה ולילה קסום שיהיה
(אברה קדברה שופי כישופי )
.
.
פוף
אני פשוט קוסמת ועוברת על התנ"ך
^^כפי שהוזכר לעיל
אנונימית
את מתנהגת בטיפשות שאת לא חייבת לתוכן ורק לפרטים השוליים
שמעי שגם אם היה אלוהים אני מניח שהוא היה מתייאש ממך, את מנסה לדבר בשפה גבוה, מזכירה כל הזמן ציניות ומטאפורות, באף אחד מהציטוטים שהבאתי לא היה לא ציניות ולא מטאפורות, אם את טוענת שכן, כדאי שתבדקי במילון מה זה ציניות.
שואל השאלה:
"שמעי"?
חח זה בסדר.
אני רואה..אני קוראת
והנה שוב אתה בוחר להניח השערות חסרות טאקט והגיון. מה יהיה איתך?
נו השעה מאוחרת..
אתה כבר יודע מזה אומר...
ואתה גם יודע מה כן מומלץ לך להניח.
(רק לא השערות מזכירה שוב)
לא אחזור עלזה שוב ולא אטחון מים כי גם אותי עייפת עם כל ההנחות וההשערות האלו שלך.
אז הנה אני כזאת חמודה
אז חסכתי לך את כל הטירחה
(אתה הריי נורא עייף..)
https://milog.co.il/%d7%a6%d7%99%d7%a0%d7%99%d7%95%d7%aa/m
אין הגדרה מדויקת יותר לציניות מזה^
אני חוזרת:
"ציניות-יחס לעגני ועוקצני"
כמובן גם מזלזל במידת הצורך.
ורב הדברים נכתבו באופן סרקסטי ואירוני בפעם האלף...
לכן לא כל אחד מסוגל להבין זאת.
ובכן, לאחר שהובהר העניין
ולמדת דבר או שניים על המילה "ציניות"
אסיים כאן.
ואאחל לשאר המגיבים
לילה קסום שיהיה.
אעריך מאוד אם תועילי בטובכם לא לפנות אליי יותר בתגובות מיותרות..
כי כבר שיעמם אותי להיות נוכחת בדיון חסר פואנטה ובושה שאין פה אחד אפילו שהצליח לקטול או ולהשתיק אותי.
נורא מאכזב
דווקא היתה עליכם סטיגמה של אינטליגנטים
ואני ציפיתי לראות אתזה ניכר בתגובות לשאלה שלי..טיפה טיפלה לגלות אינטליגנציה
אך הופתעתי לגלות שאכן טעיתי ..
"שמעי"?
חח זה בסדר.
אני רואה..אני קוראת
והנה שוב אתה בוחר להניח השערות חסרות טאקט והגיון. מה יהיה איתך?
נו השעה מאוחרת..
אתה כבר יודע מזה אומר...
ואתה גם יודע מה כן מומלץ לך להניח.
(רק לא השערות מזכירה שוב)
לא אחזור עלזה שוב ולא אטחון מים כי גם אותי עייפת עם כל ההנחות וההשערות האלו שלך.
אז הנה אני כזאת חמודה
אז חסכתי לך את כל הטירחה
(אתה הריי נורא עייף..)
https://milog.co.il/%d7%a6%d7%99%d7%a0%d7%99%d7%95%d7%aa/m
אין הגדרה מדויקת יותר לציניות מזה^
אני חוזרת:
"ציניות-יחס לעגני ועוקצני"
כמובן גם מזלזל במידת הצורך.
ורב הדברים נכתבו באופן סרקסטי ואירוני בפעם האלף...
לכן לא כל אחד מסוגל להבין זאת.
ובכן, לאחר שהובהר העניין
ולמדת דבר או שניים על המילה "ציניות"
אסיים כאן.
ואאחל לשאר המגיבים
לילה קסום שיהיה.
אעריך מאוד אם תועילי בטובכם לא לפנות אליי יותר בתגובות מיותרות..
כי כבר שיעמם אותי להיות נוכחת בדיון חסר פואנטה ובושה שאין פה אחד אפילו שהצליח לקטול או ולהשתיק אותי.
נורא מאכזב
דווקא היתה עליכם סטיגמה של אינטליגנטים
ואני ציפיתי לראות אתזה ניכר בתגובות לשאלה שלי..טיפה טיפלה לגלות אינטליגנציה
אך הופתעתי לגלות שאכן טעיתי ..
אנונימית
שואלת השאלה, לפני 500 תשובות כתב לך dak173 שאלה מעניינת ועד עכשיו לא ענית עליה, אבל מאז אותה שאלה התחלת לצאת פה על כל המשיבים שלא עונים על פי דעתך. אז 500 הודעות אחרי, ובתקווה שהתקררת מהקריזה, אולי תתפני לענות בבקשה? - מה התכלית של חיי נצח בגן עדן?!